pana June 8, 2017 Report June 8, 2017 Hej alla mustang älskare.Varför går det inte att radera bilder på egen sida? man kan bara ladda nya.Kan någon fixa detta? (Tack) Citera
Ingemar Lindskog June 9, 2017 Report June 9, 2017 16 timmar sedan, Ricksson said: gå in på din profil och gå till.. Redigera Profil Hej Nej, det går inte! Jag har också försökt det! Kanske något jag missar, kan du utveckla ditt svar? Vänligen Ingemar Citera
Ricksson June 9, 2017 Report June 9, 2017 klicka på din användare uppe i högra hörnet välj sedan din profil sedan klickar du på redigera profil välj symbolen (papperskorg) för att kasta Citera
Ingemar Lindskog June 10, 2017 Report June 10, 2017 10 timmar sedan, Ricksson said: klicka på din användare uppe i högra hörnet välj sedan din profil sedan klickar du på redigera profil välj symbolen (papperskorg) för att kasta Hej igen! Hmm, papperskorg? ...finns ingen Tack för ditt svar i alla fall! Hälsningar Ingemar Citera
pana June 19, 2017 Author Report June 19, 2017 tack jag ska försöka.Jag hör av mig. mvh en mustang älskare från skåne. Citera
pana June 20, 2017 Author Report June 20, 2017 Hej nu lägger jag ner detta med bilder jag orkar inte med med detta, att man inte kan fixa med sina bilder. Det är lättare om det stå på svenska alla kan inte engelska. Citera
pana June 24, 2017 Author Report June 24, 2017 Hej Daniel L är du snäll och radera mina bilder från min galleri tack. Citera
CMC-49 June 24, 2017 Report June 24, 2017 Hej pana på mina bilder finns en liten papperskorg på varje bild så det är bara att trycka på den så försvinner bilden. Citera
pana June 25, 2017 Author Report June 25, 2017 Hej kollega var sitter papperskorgen på bilden jag hittar inte. Citera
Per Berglund June 25, 2017 Report June 25, 2017 Hej "pana"! Tittade själv på detta och mycket riktigt jag kan inte heller radera mina egna bilder. Något som behövs en bättre förklaring på hur man gör. Citera
pana June 25, 2017 Author Report June 25, 2017 ja just det jag hoppas att Daniel L läser detta och hjälper oss med detta.( tack Per) Citera
pana June 28, 2017 Author Report June 28, 2017 Hej alla. Att det ska var så svårt att någon ansvarig från klubben, inte har reagera på detta med bilder, så man kan få någon förklaring. Mycket dålig jag är verkligen besviken på detta. Citera
Per Berglund June 28, 2017 Report June 28, 2017 11 minuter sedan, pana said: Hej alla. Att det ska var så svårt att någon ansvarig från klubben, inte har reagera på detta med bilder, så man kan få någon förklaring. Mycket dålig jag är verkligen besviken på detta. Tyvärr har jag inte rättigheterna att hjälpa dig och Daniel har slutat jobba med detta. Jag föreslår du kontaktar någon av administratörerna som står under kontaktsidan Tänk på alla gör detta vid sidan om så service kan man inte räkna med blixtsnabbt Citera
pana June 28, 2017 Author Report June 28, 2017 Tack så mycket för att du svara på detta, jag bjuder på en öl om vi träffas någon gång mvh Pana. 1 Citera
CMC-49 June 28, 2017 Report June 28, 2017 Kollade lite extra på det och tydligen finns papperskorgen bara på bilderna när man lägger in de i albumet, när sedan har gjort klart albumet och öppnar det för att ta bort så finns ej papperskorgen kvar på bilderna. Citera
pana June 29, 2017 Author Report June 29, 2017 Okej tack. Jag har pratat med IT ansvarig och han ska kolla detta. Citera
MattiasLind August 11, 2017 Report August 11, 2017 Ni som har ett album, kan ni kolla om det finns en länk som heter Radera Album i albumets rubrik... Se bilden RaderaAlbum.PNG Samt om ni klickar på en bild får upp knappen Manage Image, som sedan har valet Radera... Se bilden RaderaBild.PNG. Jag behöver veta om Ni får upp dessa alternativ. Citera
MattiasLind August 11, 2017 Report August 11, 2017 Pana, ditt album är nu raderat... Men du ska kunna göra detta själv enligt de instruktioner jag skickat dig. Citera
Ingemar Lindskog August 12, 2017 Report August 12, 2017 Hej Mattias Jag har rullisten ”Manage Image” men får endast ett alternativ, ”Edit Details”. Följer jag den så står det bl.a. ”Delete” (Radera Bilagan visas när jag håller pekaren över länken) och en soptunna. Klickar jag på ”Delete” så händer inget, bilden är kvar. Jag får inget alternativ med ”Radera Album” som du visar nedan. Hälsningar Ingemar Lindskog Citera
Recommended Posts