December 4, 200420 yr comment_11268 Undrar om det är nån som har en aning om vart eller hur jag kan söka min musses tidigare ägare i USA, Fick en länk till nån sida av en bekant...men då räckte ju inte vinkoden till. Den skulle vara längre....
December 6, 200420 yr comment_11326 Jeg hadde en sånn link en gang i tiden da jeg bodde i USA.Der kunne man få opp tidligere eiere, når den hadde vært til sjekk hos DMV. samt milage.Sjekk ut biltilsynets side i USA:http://www.dmv.org/Tror det er en link der hvis du leter..
December 7, 200420 yr comment_11332 Jag har fått uppfattningen att det inte går att leta reda på tidigare ägare på gamla bilar. Varje stat i USA har väl sitt eget bilregister (dom har ju i alla fall olika nummerplåtar osv i dom olika staterna). Jag äger själv en 66:a som gick i USA fram till 1970, och är nyfiken på dess tidigaste historia, men har inte fått fram något.(Jag gick in på DMV:s hemsida, enligt länken ovan, och det verkar som om det bara är bilar 1981 års modell eller nyare man kan kolla där.)
December 8, 200420 yr comment_11359 Gick in och tittade på dessa sidor och tyvär står det att det inte går o kolla upp bilar äldre än 1981 då Vin nr börjades o sparas i speciella databaser,bilarna fick även ett längre vin -nr än våra gamla har..