July 15, 20177 yr comment_157578 Jag är sedan några veckor tillbaks Mustang ägare. Det slog mig häromdagen när jag började köra iväg och parkeringsbromsen var åtdragen att det inte hördes någon ljudsignal som varnade för åtdragen parkeringsbroms! Varningslampan i instrumenteringen lyser men ingen ljudsignal. I online manualen beskrivs det att det skall finnas (Parking brake chime). Har ni någon ljudsignal på era bilar? Mvh Torbjörn
July 15, 20177 yr Author comment_157580 Tack för svaret Tommy! Kan det vara så att signalen går att väljabort i någon inställningsmeny som jag inte har fått syn på. Missade i första inlägget att skriva att årsmodellen är -17.
July 15, 20177 yr comment_157582 Kommer inte direkt man hinner ca 8 m innan den låter iaf på min -16 Ändrade %s av %s (%s)
July 15, 20177 yr Author comment_157584 Det är troligen likadant på -17. Skall testa det framöver. Tack för upplysningen Corvette!