Torbjörn G July 15, 2017 Report July 15, 2017 Jag är sedan några veckor tillbaks Mustang ägare. Det slog mig häromdagen när jag började köra iväg och parkeringsbromsen var åtdragen att det inte hördes någon ljudsignal som varnade för åtdragen parkeringsbroms! Varningslampan i instrumenteringen lyser men ingen ljudsignal. I online manualen beskrivs det att det skall finnas (Parking brake chime). Har ni någon ljudsignal på era bilar? Mvh Torbjörn Citera
Tommy Iggesund July 15, 2017 Report July 15, 2017 Ja, på min -12 är det signalSkickat från min iPad med Tapatalk Citera
Torbjörn G July 15, 2017 Author Report July 15, 2017 Tack för svaret Tommy! Kan det vara så att signalen går att väljabort i någon inställningsmeny som jag inte har fått syn på. Missade i första inlägget att skriva att årsmodellen är -17. Citera
Corvette July 15, 2017 Report July 15, 2017 (redigerad) Kommer inte direkt man hinner ca 8 m innan den låter iaf på min -16 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Torbjörn G July 15, 2017 Author Report July 15, 2017 Det är troligen likadant på -17. Skall testa det framöver. Tack för upplysningen Corvette! Citera
Recommended Posts