Blillpers July 20, 2017 Author Report July 20, 2017 (redigerad) Nu har jag pratat med Länsförsäkringar. De kunde inte ge en prisuppgift på importerad bil eftersom jag inte har min hemförsäkring hos dem. Så jag ringde istället till Folksam där jag via facket har min hemförsäkring. Inga fantasipriser kanske, men dyrt som bara den. 6500 skulle de ha för trafik, 13500 för halv och 27500 för hel. Så det ser väl inte bättre ut än att jag får vänta några år med Mustangen, efter 25 bör det väl förhoppningsvis börja bli billigare. Ändrade %s av %s (%s) Citera
svlu July 20, 2017 Report July 20, 2017 Åldern spelar förstås jättestor roll här och även var i landet man bor men kolla även Ford försäkring. Det var det billigaste jag hittade där man inte behöver någon annan försäkring för att få lägre pris. Jag är +50 och bor i en mindre stad i norra Sverige. Jag betalar 6044:- Helår och helförsäkring. Citera
Recommended Posts