Fastback 67 July 21, 2017 Report July 21, 2017 Hej! Har hittat en uppsättning fälgar (Bullit) 17x8 som är till Mustang 99-04. Passar de på min 67:a fastback? Nån som vet? Med vänlig hälsning Kenneth Citera
Sebring July 21, 2017 Report July 21, 2017 Bultcirkeln passar. Kolla dock upp ETA eftersom denna kan vara centrerad för mycket utåt = fälgen tar i upphängning mm inåt. Jag upptäckte detta när jag satt på 17x8 " från Mustang 2004 på min HT -67. Löstes med 30 mm spacers fram varpå allt gick bra. Bak var det aldrig några problem. Utrymmet i hjulhusen i övrigt räcker gott och väl till. Dock har jag bytt tillbaka då jag tycker att 15" kromade American Racing fälgar med BF Goodrichdäck känns mer tidstypiskt (till priset av sämre väggrepp.....) Har alltså spacers över om du skulle behöva....körda av äldre dam till kyrkan på söndagarna...... Citera
Fastback 67 July 25, 2017 Author Report July 25, 2017 Sålda innan jag hann med, så klart........ Citera
Recommended Posts