lasse.carina April 12, 2018 Report April 12, 2018 34 minuter sedan, kanske mustang said: lol det var snabbt. Kan du sova inatt eller du räknar minuter :) Det var värre när vi skulle hämta ut 2015 den blev vi lovad 6/6 och fick den 11/9 så inatt blir det lugnt. Citera
Junkers April 12, 2018 Report April 12, 2018 Jag har ju varit gipsad i två månader (gasbenet) och blir av med det på onsdag nästa vecka så jag har inte haft så ont av fördröjningen. 28/4 klockan 10 smäller det för mig. Citera
lasse.carina April 12, 2018 Report April 12, 2018 Samma här, bytte höftleden för 1 1/2 månad sedan och gör fortfarande ont i höger skinka när jag sitter i för skålade säten. Citera
Junkers April 12, 2018 Report April 12, 2018 (redigerad) Jag bröt fotled och vadben så jag hoppas verkligen det känns ok 18/4 när gipset försvinner. Ändrade %s av %s (%s) Citera
kroegarn April 12, 2018 Report April 12, 2018 I väntan så tröstade jag mig själv med följande lilla substitut :). Men nu på måndag är det äntligen min tur :) 1 Citera
kanske mustang April 12, 2018 Report April 12, 2018 1 minut sedan, kroegarn said: I väntan så tröstade jag mig själv med följande lilla substitut :). Men nu på måndag är det äntligen min tur :) lol varför just lego fick du den eller ? annars så finns det väl finare modeller :) Citera
kroegarn April 12, 2018 Report April 12, 2018 1 minute ago, kanske mustang said: lol varför just lego fick du den eller ? annars så finns det väl finare modeller :) Ett impulsköp :D Citera
kanske mustang April 12, 2018 Report April 12, 2018 Jag valde en svart bil, Men kanske en orange furious hade varit hmmmmmm bättre med svart tak. Tanken går att svart finns alltid men kanske inte den andra färgen verkar som ford byter ut färger då och då, te x har jag för mig att en blå färg byts ut till 2019 kanske fler. Citera
kanske mustang April 12, 2018 Report April 12, 2018 1 minut sedan, kroegarn said: Ett impulsköp :D Ja det är väl ok så länge det är en liten bil som är impuls köp :))))))) Citera
Janne H April 12, 2018 Report April 12, 2018 Tittar på en lösning att hämta hem en ny GT 500 av 2019 årsmodell, om den släpps. Citera
Sa-Malmoe April 13, 2018 Report April 13, 2018 9 timmar sedan, Janne H said: Tittar på en lösning att hämta hem en ny GT 500 av 2019 årsmodell, om den släpps. Finns dom som cab eller du ska ha cupe då? Citera
Janne H April 13, 2018 Report April 13, 2018 Vad jag vet så finns de bara i cupe idag men vill helst ha en cab Citera
lasse.carina April 13, 2018 Report April 13, 2018 On 2018-04-12 at 17:55, kanske mustang said: lol det var snabbt. Kan du sova inatt eller du räknar minuter :) Då var den hämtad och magnaride överraskade på våra polska vägar, helt underbart. Citera
Junkers April 13, 2018 Report April 13, 2018 Bra för det var en viktig anledning till att jag bytte. Citera
kanske mustang April 13, 2018 Report April 13, 2018 2 timmar sedan, lasse.carina said: Då var den hämtad och magnaride överraskade på våra polska vägar, helt underbart. Hade du inte provkört med magneride innan ?, tycker det verkade bra både för sport och komforten vad jag förstått det, tror även det är bra för andrahandsvärdet :) Citera
Junkers April 13, 2018 Report April 13, 2018 Lite svårt att provköra när inga bilar fanns vid beställning för 6 månader sedan... Citera
lasse.carina April 13, 2018 Report April 13, 2018 2 timmar sedan, Junkers said: Bra för det var en viktig anledning till att jag bytte. Ligger som ett strykjärn, med bra komfort. Citera
kanske mustang April 13, 2018 Report April 13, 2018 1 hour ago, Junkers said: Lite svårt att provköra när inga bilar fanns vid beställning för 6 månader sedan... aha ok du var så tidigt ute :) Citera
WoberT April 15, 2018 Report April 15, 2018 Nu har Mustangdjävulen satt klorna i mig och frugan också. Var och tittade på en 2018 cab i Linköping igår men har inte provkört än. Jag har däremot åkt med i en 2016 fastback och det var en väldigt trevlig upplevelse. Är det något tillbehör man inte kan vara utan eller något annat man bör tänka på vid köp? Jag har läst så mycket jag kan i forumet. Citera
CMC-49 April 15, 2018 Report April 15, 2018 Ska man köpa innan nya straffskatten finns det inga extra val man kan göra då de bilarna redan finns i sverige. Man får bara lägga sitt önska mål med färg och tillvalspaket och hoppas det finns någon som passar in. Givetvis vill de flesta ha det största tillvalspaketet... Citera
kanske mustang April 15, 2018 Report April 15, 2018 3 timmar sedan, WoberT said: Nu har Mustangdjävulen satt klorna i mig och frugan också. Var och tittade på en 2018 cab i Linköping igår men har inte provkört än. Jag har däremot åkt med i en 2016 fastback och det var en väldigt trevlig upplevelse. Är det något tillbehör man inte kan vara utan eller något annat man bör tänka på vid köp? Jag har läst så mycket jag kan i forumet. Det är lite efter smak vilka fälgar du vill ha om du vill ha kromade lister eller inte tror det fanns en pdf i denna tråden med alla tillbehör och de olika paketen, själv valde jag en fullutrustad automat paket fyra med magneride och blå sömmar i den svarta skinnklädseln. Magneride har jag hört ska vara bra för sport och komfort och kanske för andrahands värdet. Automat med paddlar är en smaksak eller om man vill ha manuell likaså färgen. kolla runt lite på blocket och ring runt till nära fordhandlare och se vad du kan få tag i det är inte helt omöjligt att du kan hitta en bil med allt du vill ha. Är det så att du känner att du inte kan få tag i en bil du vill ha och kan inte vara utan viss utrustning som du måste ha vilket jag knappt tror, men i så fall får du kanske ta lite straffskatt kör du bara bara om sommaren så är väl bilen avställd så kansek inte blir sååååååååååå dyrt. Hoppas du finner något du gillar. för min egen del har jag sett någon på blocket som är som min svart automat magneride paket 4 fullt utrustad hade jag inte valt svart hade det blivit orange fury som är kul, och skiftar i färg Citera
WoberT April 15, 2018 Report April 15, 2018 Tack för svar. Det fanns 22 mustanger kvar som inte var tingade som kommer till Linköping i maj. Vi vill nog ha en race red eller magnetic cab 5.0 automat. Paket 2 tror jag vi vill ha med svarta fälgar. Däremot blev jag lite sugen på Magneride nu. Det vet jag inte om det är på någon som kommer in. Citera
kanske mustang April 15, 2018 Report April 15, 2018 (redigerad) 30 minuter sedan, WoberT said: Tack för svar. Det fanns 22 mustanger kvar som inte var tingade som kommer till Linköping i maj. Vi vill nog ha en race red eller magnetic cab 5.0 automat. Paket 2 tror jag vi vill ha med svarta fälgar. Däremot blev jag lite sugen på Magneride nu. Det vet jag inte om det är på någon som kommer in. Fråga :) eller ta en annan ford handlare i närheten har för mig att magneride läser av vägen 7 gånger i sekunden och anpassar sig därefter, den gör bilen mer sportig när det behövs mer komfort när det behövs och troligtvis så kommer de 20 000kr som det kosta att ge ett bättre andrahandsvärde. Går säkert att leva utan med om det skulle d vara det enda som det fallerar på. Prata med din Fordhandlare imorgon kanske :) hoppas du finner en bil du gillar : ) kanske du finner någon som du kan provköra med. Jag tog lättmetall fälgarna 19 tum i paket 4 kolla på dem funderade på de svarta Gt fälgarna med :) Ändrade %s av %s (%s) Citera
Junkers April 15, 2018 Report April 15, 2018 (redigerad) Magneride = 1000 gånger i sekunden. Utrustning i övrigt är väl larm då eftersom det numera är tillägg på det. Jag har beställt vindavvisare till min Cab också. Ändrade %s av %s (%s) Citera
WoberT April 16, 2018 Report April 16, 2018 Ja larm var ju tillval konstigt nog. Vindavvisare verkar vettigt men hur lätt är den att demontera? Vi kommer ha barnstolar i baksätet till vardags. Vi ska in i eftermiddag och provköra en GT Cab så får vi se om vi slår till. Ni som har beställt nya hur mycket rabatt lämnade handlaren på era bilar? Sånt brukar ju kunna skilja rejält. Bra att veta hur mycket man kan förvänta sig att få eller hur mycket man kan pressa utan att vara oförskämd :). Citera
Recommended Posts