Jump to content

Mustang gt 2018


Evald

Recommended Posts

34 minuter sedan, kanske mustang said:

lol   det var snabbt. Kan du sova inatt eller du räknar minuter  :)

Det var värre när vi skulle hämta ut 2015 den blev vi lovad 6/6 och fick den 11/9 så inatt blir det lugnt.

Link to comment
Share on other sites

Jag har ju varit gipsad i två månader (gasbenet) och blir av med det på onsdag nästa vecka så jag har inte haft så ont av fördröjningen. 28/4 klockan 10 smäller det för mig.

Link to comment
Share on other sites

Jag valde en svart bil, Men kanske en orange furious  hade varit  hmmmmmm bättre  med svart tak. Tanken går att svart finns alltid men kanske inte den andra färgen  verkar som ford byter ut  färger då och då, te x  har jag för mig att en  blå  färg byts ut till 2019 kanske fler.  

Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, lasse.carina said:

Då var den hämtad och magnaride överraskade på våra polska vägar, helt underbart. 

Hade du inte  provkört med magneride innan  ?, tycker det verkade bra  både för sport och komforten vad jag förstått  det, tror även det är bra för andrahandsvärdet :)

Link to comment
Share on other sites

Nu har Mustangdjävulen satt klorna i mig och frugan också. Var och tittade på en 2018 cab i Linköping igår men har inte provkört än. Jag har däremot åkt med i en 2016 fastback och det var en väldigt trevlig upplevelse.

Är det något tillbehör man inte kan vara utan eller något annat man bör tänka på vid köp? Jag har läst så mycket jag kan i forumet. 

Link to comment
Share on other sites

Ska man köpa innan nya straffskatten finns det inga extra val man kan göra då de bilarna redan finns i sverige.

Man får bara lägga sitt önska mål med färg och tillvalspaket och hoppas det finns någon som passar in.

Givetvis  vill de flesta ha det största tillvalspaketet...

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 timmar sedan, WoberT said:

Nu har Mustangdjävulen satt klorna i mig och frugan också. Var och tittade på en 2018 cab i Linköping igår men har inte provkört än. Jag har däremot åkt med i en 2016 fastback och det var en väldigt trevlig upplevelse.

Är det något tillbehör man inte kan vara utan eller något annat man bör tänka på vid köp? Jag har läst så mycket jag kan i forumet. 

Det är lite efter smak  vilka fälgar du vill ha om du vill ha kromade lister eller inte   tror det fanns en pdf i denna tråden med alla tillbehör och de olika paketen, själv valde jag en fullutrustad  automat paket fyra med magneride och  blå sömmar i den svarta skinnklädseln.  Magneride har jag hört ska vara bra  för sport och komfort och kanske för andrahands värdet. Automat  med paddlar är en smaksak eller om man vill ha manuell likaså färgen.  kolla runt lite på blocket   och ring runt till nära fordhandlare och se vad du kan få tag i  det är inte helt omöjligt att du kan hitta en bil med allt du vill ha. Är det så att du känner att du inte kan få tag i en bil du vill ha och  kan inte vara utan viss utrustning som du  måste ha vilket jag knappt tror, men i så fall får du kanske ta lite straffskatt kör du bara  bara om sommaren så är väl bilen avställd så  kansek inte blir sååååååååååå dyrt. Hoppas du finner något du gillar.    för min egen del har jag sett någon på blocket som är som min  svart automat magneride paket 4  fullt utrustad  hade jag inte valt svart hade det blivit  orange fury  som är  kul, och skiftar i färg  

Link to comment
Share on other sites

Tack för svar. Det fanns 22 mustanger kvar som inte var tingade som kommer till Linköping i maj. Vi vill nog ha en race red eller magnetic cab 5.0 automat. Paket 2 tror jag vi vill ha med svarta fälgar. Däremot blev jag lite sugen på Magneride nu. Det vet jag inte om det är på någon som kommer in.

Link to comment
Share on other sites

30 minuter sedan, WoberT said:

Tack för svar. Det fanns 22 mustanger kvar som inte var tingade som kommer till Linköping i maj. Vi vill nog ha en race red eller magnetic cab 5.0 automat. Paket 2 tror jag vi vill ha med svarta fälgar. Däremot blev jag lite sugen på Magneride nu. Det vet jag inte om det är på någon som kommer in.

Fråga  :)  eller ta en  annan ford handlare i närheten  har för mig att magneride läser av vägen 7 gånger i sekunden och anpassar sig därefter, den gör bilen  mer sportig när det behövs  mer komfort när det behövs och troligtvis så    kommer de 20 000kr som det kosta att ge ett bättre andrahandsvärde.   Går säkert att leva utan med om det skulle d vara det  enda som det fallerar på.  Prata med din  Fordhandlare imorgon kanske   :)   hoppas du finner en  bil du gillar : ) kanske du finner någon som du kan provköra med.  Jag tog lättmetall fälgarna   19 tum i paket 4  kolla på dem    funderade på de svarta Gt fälgarna med :)   

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Magneride = 1000 gånger i sekunden.

 

Utrustning i övrigt är väl larm då eftersom det numera är tillägg på det.

Jag har beställt vindavvisare till min Cab också.

Ändrade %s av %s (%s)
Link to comment
Share on other sites

Ja larm var ju tillval konstigt nog. Vindavvisare verkar vettigt men hur lätt är den att demontera? Vi kommer ha barnstolar i baksätet till vardags. 

Vi ska in i eftermiddag och provköra en GT Cab så får vi se om vi slår till.

Ni som har beställt nya hur mycket rabatt lämnade handlaren på era bilar? Sånt brukar ju kunna skilja rejält. Bra att veta hur mycket man kan förvänta sig att få eller hur mycket man kan pressa utan att vara oförskämd :).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...