Jump to content

Mustang gt 2018


Evald

Recommended Posts

@Cyberknutte
Hoppas att en av de andra 2st manuella med magnaride är min. Har beställt en lightning blue i december. Den är byggd, men jag fortfarande har inte fått en fast leveransdag från Upplands Motor. Men kanske de andra 2 tillhör bilmånsson Halmstad?

Grattis på köpet och en snabb leverans!

Link to comment
Share on other sites

8 timmar sedan, Cyberknutte said:

Halloj gänget! 

Förhoppningsvis blir jag ägare till en 2018 Mustang GT i början av maj! :-) Enligt bilmånsson Halmstad, så var det en av de tre sista manuella med MagneRide som kunde levereras innan Juli, men den enda som kunde levereras i början av maj, så därför blev det just det exemplaret, de andra två kommer förhoppningsvis precis innan sista juni... 

 

Eftersom mina enda krav var en manuell Fastback med MagneRide, och leverans asap, så fick det bli vad som fanns, vad gäller färg och utrustning, vilket i detta fall blev Svart med Custom paket 4, med svarta fälgar, smidda? 

Förhoppningsvis blir det leverans den 11/5. 

Nu till min egentliga fråga, vad tror ni om det här med e85 i en sugmotor, kan det verkligen stämma? 

 

 

 

 

Grattis, kortsiktigt är det nog inget problem. Men ledningar spridare etc blir ganska utsatta av etanol. Sen så ryker garantin omedelbart.....

En flex-tune kan vara ett alternativ.

Dock med en tune som ger likadana siffror som den amerikanska varianten av GT, så kommer skillnaden i hur det upplevs vara mycket större , då vi har färre HK (451 mot 466 metriska HK om jag minns rätt), samt 40NM mindre.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Cyberknutte said:

Halloj gänget! 

Förhoppningsvis blir jag ägare till en 2018 Mustang GT i början av maj! :-) Enligt bilmånsson Halmstad, så var det en av de tre sista manuella med MagneRide som kunde levereras innan Juli, men den enda som kunde levereras i början av maj, så därför blev det just det exemplaret, de andra två kommer förhoppningsvis precis innan sista juni... 

 

Eftersom mina enda krav var en manuell Fastback med MagneRide, och leverans asap, så fick det bli vad som fanns, vad gäller färg och utrustning, vilket i detta fall blev Svart med Custom paket 4, med svarta fälgar, smidda? 

Förhoppningsvis blir det leverans den 11/5. 

Nu till min egentliga fråga, vad tror ni om det här med e85 i en sugmotor, kan det verkligen stämma? 

 

 

 

 

Grattis till köpet! 

Custom paket 4 är med silverfärgade smidda fälgar. Paket 2 är med svarta fälgar. 

 

Screenshot_20180422-080224.png

Screenshot_20180422-080208.png

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Knightowl said:

@Cyberknutte
Hoppas att en av de andra 2st manuella med magnaride är min. Har beställt en lightning blue i december. Den är byggd, men jag fortfarande har inte fått en fast leveransdag från Upplands Motor. Men kanske de andra 2 tillhör bilmånsson Halmstad?

Grattis på köpet och en snabb leverans!

Jag beställde i måndags, och då var de andra 2 osålda, jag kunde alltså ha valt någon av dem, så det kan inte vara din. 

Link to comment
Share on other sites

Eftersom jag inte kunde välja färg så blev det ju en svart, vilket nästan var mitt sista hands val, så därför måste det bli en foliering! :-)

Tar tacksamt emot idéer på en riktigt snygg wrap! 
Det vore också bra med tips på vilket företag man skall vända sig till.

Just nu tycker jag att dessa är jäkligt snygga!
28752037_510254216036177_5231728735891226624_n.thumb.jpg.7888c3973e2472b16f45e34431fb2e4a.jpgIMG_4555.thumb.jpg.95669a22eb90957a73b0d416f20e1bb7.jpgIMG_4553.thumb.jpg.de2ec4d74a6bcfa71da762a234c1208a.jpg5adcd43b582a4_grn_matt.jpg.76dc1670926abddef8a554dec89b6bd5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Just now, Junkers said:

Volvon ligger nog någonstans mittemellan lightning och deep impact blue, det hade jag valt om det funnits.

Kommer en ny blå för 2019, velocity blue, som ersätter lightning blue.

Kommer vara ljusare dock

Link to comment
Share on other sites

Jag håller med, Lightning Blue är riktigt snygg och det hade förmodligen blivit den om jag kunnat välja fritt. Nu stod  ju valet mellan att få en svart i maj, eller orange i slutet av juli...

Ändrade %s av %s (%s)
formulering
Link to comment
Share on other sites

Volvos blå tycker jag är för "klen" i färgen, behöver vara lite djupare blå än deras "bursting blue"
Jag hade den som första val på min XC60 men när jag såg den i verkligheten så blev det no, no - så valde en crystal white istället, fantastisk bil förresten .)
Kom från en polarvit BMW F11, så nu inga fler vita bilar på ett tag....

- En Mustang i Orange Fury bryter mönstret "lite" hehe

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...