Jump to content

Grön Mustang II v8 I TORSBY sökes


Recommended Posts

Letar efter en ägare till grön fastback -II i Torsby, som jag fick delar till min II-a av.

Patrik har jag för mig han hette!

Han höll på att trimma sin bil, när jag var där.

Han hade även bilen till salu för 6-7 år sen.

Om någon vet eller känner honom, vänligen be han höra av sig till mig om han har kvar bilen.

Dick

 

Link to comment
Share on other sites

Motorn är genomgången, lådan preppad, ny klädsel, matta och innertak. Har bytt till alukylare och elektrisk hjälpfläkt. Monterat öppningsbara bakre sidorutor. För att inte tala om all rostlagning som gjorts! Har en garagelack just nu. Tråkigt att höra att du inte kan skruva.Själv har jag artros i nästan alla leder. Får jobba intensivt några dagar och sedan läka. Vad har hoppats få ut för dina bilar?

Link to comment
Share on other sites

För att jag ska få igen det mesta av vad den kostat mig är priset 80000. Då är inte arbetet inräknat. Kanske svårt just nu men de stiger ju.

Skickat från min F5321 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Drivlinan är den som Martin gjorde i ordning. Motorn är genomgången och uppmätt på motorverkstad. Samtliga lager är nya. En kolv är bytt och vägde till samma vikt som de andra. Lådan har jag monterat shiftkit i. Bakaxeln är densamma med diff. Nya knutkors.

Skickat från min F5321 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla! Vad tråkigt att du inte kan färdigställa dina bilar, hade sett fram emot att se dem. kan du skicka bilder på hur dem ser ut?  Min mach 1:a står bara just nu då jag måste byta bladfjädrarna samt fixa diffen och rostlaga i golvet vid sätet. Det är bra drag i Lars bil, fick äran att köra den och det var en upplevelse. Hade jag haft pengarna och plats hade jag klippt till.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...