NIB666 August 13, 2017 Report August 13, 2017 Hej, jag ska sätta ut min 07 V6 Sedan för försäljning men är lite osäker på vad jag ska begära. Grejen är att lacken är rätt kass på sina ställen, fått 3 stycken parkeringsskador (lättare skav + lång lite djupare repa på passagerar sidan) har även en buckla på höger backskärm. Den har inte Clean carfax (passagerardörren är utbytt o där har tyget på insidan börjat släppa) den har däremot rullat i Sverige problemfritt sen 2008 o jag har inte haft ett enda problem med den sen jag köpte den 2015 förutom att jag bytt ett hjullager. Den har ett Magnaflow system + öppet luftfilter, rullat snart 12000 mil. Jag skulle uppmana köparen att lacka om bilen o därför kommer jag inte begära marknadspris men vill heller inte sälja för billigt. Citera
CMC-49 August 13, 2017 Report August 13, 2017 Sätt det priset du tycker den är värd och låt köparen pruta till din smärtgräns :-) Citera
Wallentin August 13, 2017 Report August 13, 2017 Kolla va andra liknande bilar ligger i pris på blocket. Sen får du lägga dig kanske 20 tusen under det, om du nu tycker det känns rimligt :) Citera
NIB666 August 14, 2017 Author Report August 14, 2017 8 timmar sedan, Wallentin said: Kolla va andra liknande bilar ligger i pris på blocket. Sen får du lägga dig kanske 20 tusen under det, om du nu tycker det känns rimligt :) Ungefär vad jag har tänkt på, runt 80000kr . Citera
NIB666 August 28, 2017 Author Report August 28, 2017 Jag kommer lägga ut den med prisidè 80000:- Citera
Recommended Posts