Thomas302BOSS September 5, 2017 Report September 5, 2017 Hej Jag åker en hel del med bilar Bl a AC Cobra replica och Boss302 som låter en del. Har ni något förslag på hjälmlöst intercomsystem för komunikation med passageraren. Tacksam för svar Thomas Citera
Ingemar Lindskog September 6, 2017 Report September 6, 2017 (redigerad) 16 timmar sedan, Thomas302BOSS said: Hej Jag åker en hel del med bilar Bl a AC Cobra replica och Boss302 som låter en del. Har ni något förslag på hjälmlöst intercomsystem för komunikation med passageraren. Tacksam för svar Thomas Hej Thomas 😁 Mitt tips är att här får du nog välja. Antingen köra coolt eller kommunicera med passageraren. Annars får det nog bli integral med IC. 👨🚀 😜 Ändrade %s av %s (%s) Citera
Thomas302BOSS September 8, 2017 Author Report September 8, 2017 Vad tror ni om detta headset. Nån som testat ? Med detta kan man ha kontakt Headset <-> Headset samt även koppla in sin smartphone samt musik. Citera
Thomas302BOSS December 15, 2017 Author Report December 15, 2017 (redigerad) Har nu fått hem min julklapp till mig själv. SENA SPH10. Verkar bra. Köpte 2 st. Känns bekväma och rejäla. Inget plastkrafs. Intercom och mobilfunktionen verkar klockren. Mycket klart och tydligt ljud. Funkar brusreduceringen bra så tror jag att detta blir bra i både Cobran o Mussen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts