September 5, 20177 yr comment_158252 Hej Jag åker en hel del med bilar Bl a AC Cobra replica och Boss302 som låter en del. Har ni något förslag på hjälmlöst intercomsystem för komunikation med passageraren. Tacksam för svar Thomas
September 6, 20177 yr comment_158261 16 timmar sedan, Thomas302BOSS said: Hej Jag åker en hel del med bilar Bl a AC Cobra replica och Boss302 som låter en del. Har ni något förslag på hjälmlöst intercomsystem för komunikation med passageraren. Tacksam för svar Thomas Hej Thomas 😁 Mitt tips är att här får du nog välja. Antingen köra coolt eller kommunicera med passageraren. Annars får det nog bli integral med IC. 👨🚀 😜 Ändrade %s av %s (%s)
September 8, 20177 yr Author comment_158284 Vad tror ni om detta headset. Nån som testat ? Med detta kan man ha kontakt Headset <-> Headset samt även koppla in sin smartphone samt musik.
December 15, 20177 yr Author comment_159290 Har nu fått hem min julklapp till mig själv. SENA SPH10. Verkar bra. Köpte 2 st. Känns bekväma och rejäla. Inget plastkrafs. Intercom och mobilfunktionen verkar klockren. Mycket klart och tydligt ljud. Funkar brusreduceringen bra så tror jag att detta blir bra i både Cobran o Mussen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ändrade %s av %s (%s)