Ingemar Lindskog September 11, 2017 Report September 11, 2017 Hej Mustangvänner Denna regniga sommar har jag verkligen haft glädje av en mångsidig medlemsmatrikel. Regnandet i kombination med en oförutsedd skada på garagetaket gjorde att det kom in vatten i garaget ovanifrån och rakt ner på hyllan för min Mustanglitteratursamling. Där jag bl.a förvarade alla originalhandlingarna och div. andra handlingar på min "Stang" sedan den var ny.Katastrof... om det inte hade varit för CMC´s gedigna medlemsmatrikel som stod på samma hylla. Vet ni hur många liter vatten CMC´s medlemsmatrikel kan suga upp? Lovar att den vägde som en större Ford! Tyvärr är matrikeln numera oläslig och har fortfarande inte torkat fast det gått sex veckor sedan skadan på garagetaket. Allt annat på hyllan klarade sig! Taket är fixat och matrikeln har gjort sitt om jag inte kan använda den som ballast vid ev. någon accelerationstävling. I fortsättningen kan jag klara mig med en medlemsmatrikel i digitalt format om möjligheten finns. I annat fall ser jag fram mot nästa år och en ännu tjockare bok för placering på hyllan. Hälsningar CMC 6243 2 Citera
Norwall September 13, 2017 Report September 13, 2017 Hul att se ett nytt användningsområde för vår matrikel! Tror inte att vi tagit den möjligheten i beaktande faktiskt! Håll ut, det är inte så långt kvar innan nästa matrikel kommer. (Jo, egentligen är det ju det men....) Mvh Andreas Citera
Palle W September 15, 2017 Report September 15, 2017 Trevligt inlägg. Jag skickar dig en ny matrikel, som tack. Hälsn Palle Medlemsregistret Citera
Ingemar Lindskog September 16, 2017 Author Report September 16, 2017 18 timmar sedan, Pawi said: Trevligt inlägg. Jag skickar dig en ny matrikel, som tack. Hälsn Palle Medlemsregistret Hej Pawi Tackar för det! Då skiner solen snart på hyllan igen...... Ingemar Citera
Palle W September 16, 2017 Report September 16, 2017 2 timmar sedan, Ingemar Lindskog said: Hej Pawi Tackar för det! Då skiner solen snart på hyllan igen...... Ingemar Skickade den idag. Hälsn Palle Citera
Recommended Posts