Jump to content

Recommended Posts

Hej alla!

Ägare av mustang sen maj i år (årsmodell 2017, tillverkad i USA i februari, shadow black med custom-paket inkl. kromade lister och fälgar).

Ser fram emot att få lära mig mer av alla kunniga här på forumet!

Mvh

Martin Rosell

• Like 1

Hejsan. Välkommen till forumet och grattis i efterskott till din Mustang. Några planer för bilen? Byt avgassystem på bilen som Corvette skriver. :) Den är ganska tyst original. Jag har ersatt bakre ljuddämpare med Roush axleback och tagit bort resonatorn. (Ljuddämparen i mitten)  Samt K&N luftfilter i original boxen.

Hej alla!

Tack för tipset!

Den är just nu företagsbil/förmånsbil som jag köpt i mitt Aktiebolag. Planen är att använda den året om och att ha den i bruk så länge som det bara är möjligt. Om ett par år när den har sjunkit i värde så ska jag köpa loss den av mitt företag för att slippa förmånsskatten.

6 timmar sedan, MartinvR said:

Hej alla!

Tack för tipset!

Den är just nu företagsbil/förmånsbil som jag köpt i mitt Aktiebolag. Planen är att använda den året om och att ha den i bruk så länge som det bara är möjligt. Om ett par år när den har sjunkit i värde så ska jag köpa loss den av mitt företag för att slippa förmånsskatten.

Du kan alltså inte bygga om bilen "lite" grann pga den är företagsbil/förmånsbil? ;)