Fredrik fd 863 December 14, 2004 Report December 14, 2004 Jag har haft funderingar på att sälja min mustang och då och då kommit för att se på andra bilar (mest Mustang). Så kommer frågan då: Om det står "helt ny inredning" i annonsen, tycker fler än jag att det borde inkludera mer än fram och baksätesklädsel, och resten av innandömet i bilen ser ut som f.......n. Helt ny inredning för mig är dörrpaneler med lister, sätesklädslar, innertak, bakre sidopaneler, stoppning till instrumentbräda, matta m.m. Helt enkelt att allt som finns inuti bilen skall, om inte annat, åtminstone SE BRA UT! Kanske en ledande fråga men jag blir bara så trött.... Citera
Leffe N cmc712 December 14, 2004 Report December 14, 2004 JAg måste nog hålla med dig. "Helt ny inredning" borde ju innebära att alltinnanför dörrarna är nytt, annars borde det väl stå "Ny klädsel" eller nåt... Citera
Stig December 14, 2004 Report December 14, 2004 Håller fullständigt med dig. I alla fall bör det ju vara nya mattor, dörrsidor, och innertak också inte bara överdrag på stolarna, för då får man ju skriva det. "nya stolsöverdrag". En annan bra grej är om dom har bytt mattor så finns möjligheten att dom har tittat lite på golvet också och kanske åtgärdat en del. Det brukar inte se så roligt ut under mattorna.Världen är full av "ny renoverade bilar"!!!!!Hälsning Stig Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 14, 2004 Report December 14, 2004 Hej.Ny inredning är ny inredning och new seat coversär ny stolklädsel inget annat. Det är helt rätt som Fredrik skriver står det heltny inredning så bör det vara det mesta innanfördörrarna, annars så bör det specificeras vilka detaljer som är nya i inredningen, det som inte är nyttger sig då själv. Citera
dacke December 14, 2004 Report December 14, 2004 Jag håller ju på med inredningen på min bil nu....Det enda som inte blir nytt/omklätt är sidopanelerna bak (omlackade) och innertaket annars så blir nog det mesta nytt....Skulle vilja ha ett nytt elsystem också då man knappt vågar ta i kablarna längre...Har slipat och lackat om golv,dörrsidor,instrumentpanel mm..Har köpt ny "sounddeadner" och AMK skruvkit så nu är det ju "bara" ny matta ,klädsel, tändningslås, mm mm kvarProblemet nu är ju att jag blev arbetslös för ett par veckor sedan så nu när tiden finns så finns det inga pengar... Citera
fd cmc1234 December 15, 2004 Report December 15, 2004 Jag har haft funderingar på att sälja min mustang...Det har jag också - för att köpa en röd 66:a... Hör av dig om och när det blir dags! Citera
Recommended Posts