Jump to content

Recommended Posts

Jag har haft funderingar på att sälja min mustang och då och då kommit för att se på andra bilar (mest Mustang).

Så kommer frågan då: Om det står "helt ny inredning" i annonsen, tycker fler än jag att det borde inkludera mer än fram och baksätesklädsel, och resten av innandömet i bilen ser ut som f.......n.

Helt ny inredning för mig är dörrpaneler med lister, sätesklädslar, innertak, bakre sidopaneler, stoppning till instrumentbräda, matta m.m. Helt enkelt att allt som finns inuti bilen skall, om inte annat, åtminstone SE BRA UT!

Kanske en ledande fråga men jag blir bara så trött....

Håller fullständigt med dig. I alla fall bör det ju vara nya mattor, dörrsidor, och innertak också inte bara överdrag på stolarna, för då får man ju skriva det. "nya stolsöverdrag". En annan bra grej är om dom har bytt mattor så finns möjligheten att dom har tittat lite på golvet också och kanske åtgärdat en del. Det brukar inte se så roligt ut under mattorna.

Världen är full av "ny renoverade bilar"!!!!!

Hälsning Stig

Hej.

Ny inredning är ny inredning och new seat covers

är ny stolklädsel inget annat. 8)

Det är helt rätt som Fredrik skriver står det helt

ny inredning så bör det vara det mesta innanför

dörrarna, annars så bör det specificeras vilka

detaljer som är nya i inredningen, det som inte är nytt

ger sig då själv. :roll:

Jag håller ju på med inredningen på min bil nu....

Det enda som inte blir nytt/omklätt är sidopanelerna bak (omlackade) och innertaket annars så blir nog det mesta nytt....Skulle vilja ha ett nytt elsystem också då man knappt vågar ta i kablarna längre...

Har slipat och lackat om golv,dörrsidor,instrumentpanel mm..

Har köpt ny "sounddeadner" och AMK skruvkit så nu är det ju "bara" ny matta ,klädsel, tändningslås, mm mm kvar

Problemet nu är ju att jag blev arbetslös för ett par veckor sedan så nu när tiden finns så finns det inga pengar... :cry: