Henrik Klippare January 29, 2018 Report January 29, 2018 Med tanke på det relativt dåliga helljus som är på mustangen (har en 2014) fins det ngt sätt att ta bort spärren som förhindrar att dimljuset fungerar ihop med helljuset , hade ju hjälpt lite att kunna köra helljus ihop med dimljuset , har alldeles för dålig kunskap om detta så om det är ngn som kan detta eller har gjort det så tar jag tacksamt emot lite tips henrik Citera
Corvette January 29, 2018 Report January 29, 2018 (redigerad) Men du har ju Xenon på din, är det verkligen så dåligt Mig veterligen har jag aldrig sett en spärr för detta, finns inte ens på min 2016 Musse Ändrade %s av %s (%s) Citera
Henrik Klippare January 29, 2018 Author Report January 29, 2018 Det är så att har du dimljusen på (alltså dom i grillen ) och slår på helljuset så stängs dimljusen av, du kan ha positions ljus o dimljus , eller halvljus o dimljus men inte helljus o dimljus är ju iofs en Kanada import så det kanske är annorlunda på USA varianten , står även i instruktionsboken Citera
datmbn January 30, 2018 Report January 30, 2018 Titta i min tråd (mustang vanlig bil) så ser du hur jag gjorde (mekade in en annan lampa i dimljusen) Med vänlig hälsning Mats Citera
viggeenergi December 25, 2018 Report December 25, 2018 Läst din tråd "mustang vanlig bil" fantastiskt kul att läsa det du gjort, jag använder inte min bil på vintern men det ändå många bra ideer jag gärna använder. Hur gjorde du med lampan du limmade för att få helljus i fog lightsen fram? Har du några bilder på det? Citera
Recommended Posts