ht67 cmc 1502 December 18, 2004 Report December 18, 2004 Hej på Er!Nu sitter jag i Kuala Lumpur, Malaysia. Ska stå ut med värmen i hela 4 veckor till... Tillverkas det inte en hel del (icke original) prylar till våra Mussar här? Hur som helst, om det är någon som har ideer eller tips så skriv gärna några rader...Om inte annat får ni alla ha en God Jul och ett Gott Nytt År! Med Vänliga Hälsningar Citera
Pelle cmc 375 December 18, 2004 Report December 18, 2004 Skojar du eller? Om det är sant hoppas jag få ett snabt svar då min dotter för tillfället är i Tailand och ska till Malaysia om någon vecka. Visserligen hade hon en välfylld ryggsäck när hon åkte men jag tror säkert hon byter ut sina kläder mot Mustangdelar till pappa. Finns det försäljningsställen i Malaysia? Citera
ht67 cmc 1502 December 20, 2004 Author Report December 20, 2004 Nej jag skojar inte! Jag är säker på att jag har sett "Made in Malaysia" på div. delar. Så om någon där hemma vet om någon tillverkare eller plats skulle det vara kul om ni skrev några rader. Jag letar ständigt! Det mesta är mycket billigt här. Mobiltelefoner som tex Samsung SGH-E700 kostar mindre än 1/2 priset, mot hemma. /Mustangklubbens man på plats i Malaysia. :wink: Citera
Gäst December 20, 2004 Report December 20, 2004 [quote name="ht67"Det mesta är mycket billigt här. Mobiltelefoner som tex Samsung SGH-E700 kostar mindre än 1/2 priset, mot hemma. :50 öre då??...*s*Vore väldigt intressant ju mer bilrelaterat du kunde finna där nere...tror dock kina och Taiwan är de land mar gör mer delar....desssutom låter det som du tvingas leta efter nålar i höstackar,,,men fortsätt gärna hålla ögonen öppna!! tror många här gärna slipper gå via USA för att få hem delarna...mvh Citera
Fredrik fd 863 December 20, 2004 Report December 20, 2004 Jag skulle vilken dag som helst köpa en Samsung SGH-E700 för 1kr utan ytterligare förpliktelser eller abonnemang.Bilskojjare kan jag leva med men tele-clowner betackar jag mig för.Det känns som att denna tråden spårar ut, förlåt! Citera
ht67 cmc 1502 December 20, 2004 Author Report December 20, 2004 Klart att det är bilprylar jag letar efter i första hand, i allafall för det här forumet...Samsung telefoner eller Casio klockor visar bara på att hittar man nåt så är det mycket billigare än hemma. Fram tills nu har det sett mörkt ut. De högerstyrda bilarna som rullar här och som är hottadeär turbomatade "japsare" med neonrör under och det råder inga tvivel om att det är Fast & Furious filmerna som satt sina spår.Dyker det upp nån gammal jänkare sa blir det till att fråga var de köper sina prylar...Det är aningen svårare att skriva inlägg nu eftersom åäö saknas här. Jag får sitta och "klistra" in dem från era inlägg... Ha de! Citera
Pelle cmc 375 December 20, 2004 Report December 20, 2004 Lägg inte tid på åäö leta delar istället. det vore kanon om man hittar något inköpsställe innan hon lämnar Malaysia för att åka till Bali. Citera
ht67 cmc 1502 December 21, 2004 Author Report December 21, 2004 Jag har reggat mig pa ett forum ( http://www.motortrader.com.my ) och lagt ut en krok. Hoppas man far svar! Citera
Recommended Posts