Patrikstar April 10, 2018 Report April 10, 2018 (redigerad) Hej! Två av mina fälgar har fått några fula fläckar på sig (se bilder). Vet inte exakt var de kommer från men kan ju vara salt/vatten/något annat. ?? Går detta att åtgärda själv på något sätt? Tacksam för alla tips. Mvh: \\ Patrik Ändrade %s av %s (%s) Citera
Corvette April 11, 2018 Report April 11, 2018 (redigerad) Skulle lämna in dem till en fälgreparationsfirma Lämnade mina på Intera som polerade upp dem Ändrade %s av %s (%s) Citera
Patrikstar April 12, 2018 Author Report April 12, 2018 On 2018-04-11 at 14:06, corvette said: Skulle lämna in dem till en fälgreparationsfirma Lämnade mina på Intera som polerade upp dem Tack för svar. Tur att det bara är på två fälgar. Hade väl hoppats på att det skulle gå att poleras bort på något sätt. Citera
Janne H April 12, 2018 Report April 12, 2018 Ta kontakt med fälgfixarna i Helsingborg. De har inlämningsställe runt om i Sverige. Du får tillbaka en bättre lackad fälg än den som var orginal. Citera
Patrikstar April 15, 2018 Author Report April 15, 2018 On 2018-04-12 at 22:55, Janne H said: Ta kontakt med fälgfixarna i Helsingborg. De har inlämningsställe runt om i Sverige. Du får tillbaka en bättre lackad fälg än den som var orginal. Tack för tips! Citera
Recommended Posts