Håkan Skålberg December 20, 2004 Report December 20, 2004 Hej. Har en kanske ovanligt dum fråga men var f_n sitter spolningen till vindrutan på en -65 cab?Håkan Skålberg, Mellerud Citera
dacke December 20, 2004 Report December 20, 2004 Torkar knoppen ska dras utåt vid spolning... :wink: Citera
Ronnie S January 4, 2005 Report January 4, 2005 Om jag minns rätt så var spolning ett option 1965, och blev standardutrustning 1966. Jag skulle dock tro att alla svensksålda -65:or fick spolning, med tanke på klimatet här. Citera
aihonen January 4, 2005 Report January 4, 2005 ja min är importerad jag funderade mycket på varför det inte var spolning men nu vet jag måste säga att det här är en mycket bra sida tackar Citera
fast66 January 4, 2005 Report January 4, 2005 IIRC, 1-speed torkare och spolning tror jag var std, men 2sped torkare var option. Däremot var spolningen en s.k. "delete option" dvs ngt som gick att avbeställa från std utrustning. Citera
Recommended Posts