Ados May 3, 2018 Report May 3, 2018 Hej Anders heter jag och bor i Sundbyberg, jag är nybliven medlem i Mustang klubben. Jag hämtade ut min nya Mustang GT förra torsdagen på Upplands Motor i Kista, en race-red fastback V8 med magneride chassi, 10 vxl automat och custompaket 2. Jag har under många år längtat efter en Mustang då jag tycker att det är en så otroligt vacker och häftig bil. Jag har i skrivandes stund kört bilen drygt 50 mil och den ger en fantastisk körupplevelse. Ska bli roligt och ser framemot att deltaga i de olika mustang träffar som klubben ordnar. 1 Citera
Julle May 5, 2018 Report May 5, 2018 Grattis till en läcker bil! hunnit bli något mer än 50 mil ännu? mvh ”väntar på min”... Citera
Ados May 7, 2018 Author Report May 7, 2018 Absolut, jag lovar dig du blir inte besviken! Mvh - Ados 1 Citera
Julle May 10, 2018 Report May 10, 2018 Nä, hoppas det blir bra. Har tänkt mig 1 juni i o m att det är en tjänstebil men nu har jag inte fått tag i säljaren sedan föras torsdagen! Citera
Recommended Posts