Olof N June 11, 2018 Report June 11, 2018 (redigerad) Tjenixen, nybliven glad mustang-ägare här! Har väl egentligen gått och suktat ända sedan man spelade sönder Bullitt på VHS som liten kotte, så nu innan malus-påhittet slog till så var det dags att göra slag i saken. Helt överförtjust! Vilken upplevelse det är att ha en mustang, man känner bilkultur, historia och själ så fort man sätter sig i den. Det är lite roligt att ibland ertappa folk som tar foton med ens bil (se nedan) Köpte en ny 2017 V8-modell och har låtit Grufman Bil AB montera ett Ford Racing Touring by Borla-exhaust på den, som vrålar precis lagom mycket i en riktigt skön ton. Har lite små-planer framöver att möjligen byta grillen också, men tror inte att jag kommer att modifiera så jättemycket mer, gillar custom-utseendet med kromade lister. Jag finner det ganska roligt att det sitter ett fantastiskt Shaker Pro-ljudsystem i bilen som man i princip aldrig använder då man vill helst vill höra motorljudet Framtidsplanerna är en roadtrip ner mot alperna med en runda till Nurburgring på vägen! Vroom vroom på er! Ändrade %s av %s (%s) 2 Citera
Julle June 11, 2018 Report June 11, 2018 Snygg bil, grattis! väntar på min å planerar också en tur till alperna med avslutning på Österrikes Moto GP-race under tiden! 1 Citera
Olof N June 12, 2018 Author Report June 12, 2018 Tack! Låter kul! Det är mysigt att planera rutt Citera
Gtttggg June 13, 2018 Report June 13, 2018 Grattis till snygg bil. Kul att du planerar att resa med bilen. Det kommer jag också göra med min bil och det blir fjärde gången utomlands för den. Citera
Recommended Posts