William Johanzon July 25, 2018 Report July 25, 2018 (redigerad) Tjenare! Har fått problem med mitt parkerings-ljus. Jag kan tyvärr inte stänga av det. Har kollat alla säkringar och försökt se skillnad även från ljus-konsollen. Vet inte vart jag ska börja? Tvättade bilen innan, som sedan blev att det kom in vatten i kupén från passasera sidan fram höger. Troligen kom det in vatten via luftfilteret in till kupén. (Från turpeväggen) Missa tömma dräneringshålen (oturligt nog) Ändrade %s av %s (%s) Citera
FastMagnus July 25, 2018 Report July 25, 2018 Har nog en smart junction box liggandes helt ny ... 1 Citera
Peter Ekelund July 25, 2018 Report July 25, 2018 FastMagnus har säkert rätt. Du har säkert fått fukt i Smart Junctionboxen. 1 Citera
William Johanzon July 25, 2018 Author Report July 25, 2018 Okej suveränt vad bra, känner en liten lättnad!!! Tack så hemskt mycket svaren!!! Hur mycket vill du ha för den om du vill sälja den? Citera
FastMagnus July 27, 2018 Report July 27, 2018 Ska kolla pris, men så behöver du även programera den så den pratar med din bil Citera
William Johanzon August 1, 2018 Author Report August 1, 2018 On 2018-07-27 at 13:05, FastMagnus said: Ska kolla pris, men så behöver du även programera den så den pratar med din bil Okej, hur mycket kostar det för allt tror du? Citera
Corvette August 3, 2018 Report August 3, 2018 Ring Bernsson USA bilar så hjälper dig Glenn med pris och allt 1 Citera
Recommended Posts