July 25, 20186 yr comment_162671 Tjenare! Har fått problem med mitt parkerings-ljus. Jag kan tyvärr inte stänga av det. Har kollat alla säkringar och försökt se skillnad även från ljus-konsollen. Vet inte vart jag ska börja? Tvättade bilen innan, som sedan blev att det kom in vatten i kupén från passasera sidan fram höger. Troligen kom det in vatten via luftfilteret in till kupén. (Från turpeväggen) Missa tömma dräneringshålen (oturligt nog) Ändrade %s av %s (%s)
July 25, 20186 yr comment_162676 FastMagnus har säkert rätt. Du har säkert fått fukt i Smart Junctionboxen.
July 25, 20186 yr Author comment_162677 Okej suveränt vad bra, känner en liten lättnad!!! Tack så hemskt mycket svaren!!! Hur mycket vill du ha för den om du vill sälja den?
July 27, 20186 yr comment_162693 Ska kolla pris, men så behöver du även programera den så den pratar med din bil
August 1, 20186 yr Author comment_162759 On 2018-07-27 at 13:05, FastMagnus said: Ska kolla pris, men så behöver du även programera den så den pratar med din bil Okej, hur mycket kostar det för allt tror du?