Olof N July 28, 2018 Report July 28, 2018 Österrike är ett fantastiskt vackert land. Första gången jag var där var på klassresa i slutet av årskurs 9 på 90-talet. För några veckor sedan återvände jag för att uppleva alpvägen upp på Grossglockner, Österrikes högsta berg på 3798 m. Det var precis så episkt som jag hade hoppats! Här är lite bregsklättrings-meditation i i en Mustang 2 Citera
Torino_GT July 28, 2018 Report July 28, 2018 Härlig film. På tisdag drar jag och frugan ner, huvudmålet är Gardasjön men nu känns det som att vi åka till Grossglockner också Citera
Olof N July 28, 2018 Author Report July 28, 2018 3 timmar sedan, Torino_GT said: Härlig film. På tisdag drar jag och frugan ner, huvudmålet är Gardasjön men nu känns det som att vi åka till Grossglockner också Tack Läckert, Gardasjön verkar superfin! Ja det var en fantastisk upplevelse på Grossglockner, definitivt värt om ni är i "närheten"! Det finns några mysiga hotell längs alpvägen uppe i bergen också där man kan bo om man vill. Citera
Recommended Posts