cmc1102 May 12, 2003 Report May 12, 2003 Finns den nå´n som tog bilder på Mantorp i söndags,.,,? Citera
Gäst May 13, 2003 Report May 13, 2003 Jag tog en hel del bilder med min digitalkamra på mantorp är du sugen kan jag maila dig några.MvhRobban Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 13, 2003 Report May 13, 2003 Finns den nå´n som tog bilder på Mantorp i söndags,.,,? Hej.GRATTIS till er som tog priser i TOP FIVE. Många fina MUSTANGERJag har tagit massor av bilder men dom ligger på 35mm väntar påframkallning.Jag lägger alltid upp bilderna på CD så jag kommer att skickadig bilder så fort dom blir klara. :wink: Citera
mustangkungen May 13, 2003 Report May 13, 2003 Hade vart kul om det fanns en plats på hemsidan med bilder från träffarna. Då ha vi med lite för långa avstånd för att ha både tid och pengar att åka på så många träffar sett lite mer. Citera
cmc1102 May 13, 2003 Author Report May 13, 2003 Ett ställe med medlemmars kort från träffar..skulle va helballt..eftersom det är ju bra många träffar ..lite varstans i landet..man hinner inte med alla . Citera
Recommended Posts