Mattsan October 28, 2018 Report October 28, 2018 Hallå därute. Tråkig höst detta. Början av september, påkörd, ramsne, inlöst. Bara leta efter en ersättare. Utbudet av beg kärror är lite slim kan man säga. Nu till min fråga... Törs man köpa en gt aut som gått ca 16,000mil. vad kan man förvänta sig för problem? vad ska man titta efter? Vill ha lite på fötterna innan jag kontaktar säljaren. Citera
Gtttggg October 28, 2018 Report October 28, 2018 23 minuter sedan, Mattsan said: Hallå därute. Tråkig höst detta. Början av september, påkörd, ramsne, inlöst. Bara leta efter en ersättare. Utbudet av beg kärror är lite slim kan man säga. Nu till min fråga... Törs man köpa en gt aut som gått ca 16,000mil. vad kan man förvänta sig för problem? vad ska man titta efter? Vill ha lite på fötterna innan jag kontaktar säljaren. Vänta till våren istället. Då finns det fler bilar att välja på men försök hitta annan gt som har rullat mindre. Citera
Wallentin October 28, 2018 Report October 28, 2018 Vid dem milen så ska man nog ha lite koll om glidskenorna till kamkedjorna mår bra eller ej. Så det inte rasslar och låter illa. Annars är det hur bilen är skött i allmänhet och hur den är servad. Men som sagt så kommer det upp fler till våren, men då är klart priset lite högre med Citera
Mattsan November 5, 2018 Author Report November 5, 2018 Suck. Garaget får väl gapa tomt i vinter. Men man vet aldrig. Tack i alla fall Citera
Recommended Posts