Tim Maarse October 29, 2018 Report October 29, 2018 Hej! Jag jobbar i scenografi-teamet på tv-serien Top Dog. Vi letar efter en ägare av en Ford Mustang V8 från 2005 eller liknande(inte nyare än 2007), silver eller svart. Skulle vara mycket tacksam att komma i kontakt med någon som skulle ville hyra ut sin Mustang? Det gäller ett antal dagar i december och januari. maarsetim@gmail.com Citera
Mustangmike October 29, 2018 Report October 29, 2018 Tveksamt om någon är intresserad här, det är ju inte "bara en bil" vi snackar om, det är Mustanger och någons hobby och kelgris. Ersättningen är gissningsvis försumbar och den oro det skulle orsaka skulle inte vara värt det. Nyfiken undrar man varför denna årstid då normalt väldigt få Mustanger rulla på vägarna dessutom. Mitt tips är istället att hitta en bilfirma som har objekt till salu och vill få in en hacka på det som står på lager och binder kapital. 1 Citera
Gtttggg October 29, 2018 Report October 29, 2018 Det är inte första gången någon söker ägare till Mustang som kan tänkas hyra ut sin bil till filminspelning och givetvis var det mitt i vintern också. Citera
mike85 October 13, 2020 Report October 13, 2020 (redigerad) Har sett två delar av top dog Mussen har varit med sparsamt än så länge. Någon här som är ägaren? Ändrade %s av %s (%s) Citera
FastMagnus October 14, 2020 Report October 14, 2020 Bilen ägs av en herre i Gbg; trimmad i Borås 1 Citera
mike85 October 14, 2020 Report October 14, 2020 Ja å snygg färg Vad har den för trimm? Kul att veta när man ser den. Citera
FastMagnus October 14, 2020 Report October 14, 2020 Steeda cai steeda hi flow air bow shorty headers axel back och tune Citera
mike85 October 14, 2020 Report October 14, 2020 Trevligt. Hoppas vi får se den mera, mest därför jag kollar. Citera
Stefan Ryen October 23, 2020 Report October 23, 2020 Den ägs väl av en herre på Orust? Kollade den i veckan. Citera
Recommended Posts