Magnus C January 3, 2005 Report January 3, 2005 Hej,Jag letar garageplats till Mustang (67 fastback med 390 i fint bruksskick). Pga att jag flyttat upp till Mölndal ifrån skåne så känner jag ingen med bil/Mustang intresse i Mölndalsområdet. Tips om garageplats mottages med stor tacksamhet!MVH,Magnus ChristensenCMC644031-2741580706-550310 Citera
Fredrik fd 863 January 4, 2005 Report January 4, 2005 Hej!Tyvärr har jag inga heta tips just nu. Men Mustangintresse i Mölndal, det finns det.Är det plats för uppställning eller mek du vill ha? Jag kan kolla runt lite.../ Fredrik från Mölndal Citera
Magnus C January 6, 2005 Author Report January 6, 2005 Hej och tack för ditt svar!På kort sikt är det mest småmek, som att fixa till en del sköhetsfel och förbättra väghållningen. Så lite större plats än än ett vanligt garage vill jag gärna få tag i. Om jag får, så hade det varit kul att ta en titt på din bil någon gång och prata lite. Hurst spak är inte fel...MVH,Magnus Citera
mlindblom January 20, 2005 Report January 20, 2005 Hallå där.Jag bor åxå i närheten (krokslätt) och har mustang...(HT 69) Skulle vara kul att ha garage lite närmre...Nu står den i päronens minimala garage ute i Lerum...Så vill du hittar du nåt garage som har mer plats över så hör gärna av dig. Citera
Recommended Posts