Lindermedia December 14, 2018 Report December 14, 2018 (redigerad) Hejsan har precis bytt upp mig från en manuell Gt cab 2007 till en manuell GT cab -2016 Blev en Magnetic 2016 Gt med bara 1000 mil på mätaren Svensksåld . Är så sjukt nöjd med bilen och jag tycker manuellt är klart roligare och råare än automat. Ford Store sa det är väldigt ovanligt med just manuell och cabbe. Det är väl vissa saker som skiljer med mot automat? 6 kolvsok iställlet för 4 kolv. Launch Control också Den har Custompaket 2 . Stämmer det att det inte finns så många? Letade ganska länge innan en manuell dök upp . Ändrade %s av %s (%s) Citera
FastMagnus December 14, 2018 Report December 14, 2018 Jag har importerat två manuella, ja dom är trevliga att åka med Citera
Junkers January 27, 2019 Report January 27, 2019 (redigerad) Det finns 58 st V8 manuella cabbar enligt car.info 2018 facelift endast 8 st. Ändrade %s av %s (%s) Citera
Mustang2016 January 28, 2019 Report January 28, 2019 (redigerad) Hur många manuella fastback finns det då? tycker det känns bättre att med en visp i USA sportbil Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts