Jump to content

Recommended Posts

Hallå alla ford mustang ägare. Är ny medlem och har en liten fråga. Skulle bytta ut min cd spelare till en modern med bluetooth m.m och min fråga är vilka som passar och rekommederar till en ford mustang 2007

20 timmar sedan, Mattias Lauber said:

Hallå alla ford mustang ägare. Är ny medlem och har en liten fråga. Skulle bytta ut min cd spelare till en modern med bluetooth m.m och min fråga är vilka som passar och rekommederar till en ford mustang 2007

Hej och välkommen. Hör med BRL elektronics eller liknade butik som säljer bilstereo. De kan hjälpa dig. 

Det är standard "dubbel din", i princip samma som Focus och Mondeo samma årgångar. Jag köpte en noname android och det var i princip plug & play. Mustanglogga fans klart i listan att välja som välkomstbild när du startar enheten. Lite fix å pyssel blir det ju då du får gps navigering, backkamera och handsfree på köpet på såna multimedienheter och blir lite kabeldragningar. Det enda som inte ingick var en adapter för antennkabeln som är amerikans udda typ på bilen, jag dumpade sprötet på skärmen för en intern aktiv antenn i samma veva.  Själva backkameran fick man köpa till och hittade en lednummerskylbelysning med intergrerad kamera som passade original nummerskyltbelysningshålet efter lite fix. 

• 2 weeks later...