kalleanka70 January 5, 2005 Report January 5, 2005 Jag är ny på forumet tillika klubben . Har nu slutat synda och sålt min Mercedes cab. Skall importera en 64 1/2-66 Cab från USA. Följande har jag tänkt skall ingå:- Rangoon Red - Automat V8 289- Helt rostfri och totalrenoverad (bevis krävs)- Rally Pac- ev GT- ACSumma summarum en superfin i superskick . Har nu hittat en massa bilar på nätet. Priserna för de finare ligger mellan 25'-37' dollares. Finns det någon som har en liknande bil och vad har ni betalt för denna i USA?Är det någon som har tips på några bra objekt eller hemsidor tar jag tacksamt emot dessa./Amatör Calle Citera
Morgan January 5, 2005 Report January 5, 2005 i Sverigewww.usabil.nuwww.americanmotors-cars.comwww.billstrom.nuwww.rolandsmustang.sewww.erikssonclassics.comi USAwww.collectorcartraderonline.comwww.americandreamcars.comfraktfirmorwww.nordtrafik.seDet finns fler sidor men här har du att göra ett par timmar Citera
kalleanka70 January 5, 2005 Author Report January 5, 2005 Tackar tackar! Har redan spenderat alltför många timmar framför datorn men i jakt på den perfekta bilen kan man alltid slita hund.Det värsta är att annonserna ofta är gamla och bilarna tyvärr sålda så det blir många besvikelser längs resan.Vill man sedan ha allt lull-lull samt ett superskick blir man lite kräsen. Citera
rossander January 6, 2005 Report January 6, 2005 Hej!Kolla upp eventuell dokumentering av renoveringen noga innan du slår till. Många USA-renoveringar håller hög finish men kan vara lite si och så under det blanka och fina. Har sett folk som popnitar plåtar och sedan spacklar över det och är hur nöjda som helst Kolla noga. Citera
Recommended Posts