Jump to content

GT500 äntligen här!


BigShadow

Recommended Posts

34 minuter sedan, kanske mustang said:

lite offtopic men vad tror ni  i usa liggen den på mellan 60 000 och upp till 80 000 dollar beroende på utrustning. Varför ör den så dyr här är det för att den är bland de första eller kommer andra handlare att ha ett liknande pris här i Sverige så den börjar i enklaste version på runt en miljon ?

https://www.blocket.se/annons/stockholm/chevrolet_corvette_c8_stingray_3lt_coupe_2020/87419842

 

Moms och tull ska ju på bilen, frakt, ombyggnation till Svenska regler samt åf ska väl leva på de han gör också

Annars är det å vänta tills Hedin får hem sina EU Vettar 

Link to comment
Share on other sites

1 minut sedan, corvette said:

Moms och tull ska ju på bilen, frakt, ombyggnation till Svenska regler samt åf ska väl leva på de han gör också

Annars är det å vänta tills Hedin får hem sina EU Vettar 

Tror du Hedin  kommer att ha betydligt lägre pris ?  när jag köpte min  Gt 2018  var det inte så stor skillnad som det  dubbla priset mellan en usa gt och en svensk  gt då  var  våra svenska   bilar ändå  bra utrustade. Gillar utseeendet på c8  och  att den kan vara utan tak  samt 0-100. Tyvärr verkar den inte ha den utrustningen eller  garantier som  min Mustang har.  Jag gillar  min mustang för komforten ekonomin    utrustningen utseendet och ljudet   även säkerheten   ska se hur nya   mustangen är med, blir det för svårt att välja får jag väl köpa båda 🙂

Link to comment
Share on other sites

26 minuter sedan, kanske mustang said:

Tror du Hedin  kommer att ha betydligt lägre pris ?  när jag köpte min  Gt 2018  var det inte så stor skillnad som det  dubbla priset mellan en usa gt och en svensk  gt då  var  våra svenska   bilar ändå  bra utrustade. Gillar utseeendet på c8  och  att den kan vara utan tak  samt 0-100. Tyvärr verkar den inte ha den utrustningen eller  garantier som  min Mustang har.  Jag gillar  min mustang för komforten ekonomin    utrustningen utseendet och ljudet   även säkerheten   ska se hur nya   mustangen är med, blir det för svårt att välja får jag väl köpa båda 🙂

Billigare ja, betydligt nej 😀

Men garantier ja 👍

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...