Corvette January 23, 2020 Report January 23, 2020 34 minuter sedan, kanske mustang said: lite offtopic men vad tror ni i usa liggen den på mellan 60 000 och upp till 80 000 dollar beroende på utrustning. Varför ör den så dyr här är det för att den är bland de första eller kommer andra handlare att ha ett liknande pris här i Sverige så den börjar i enklaste version på runt en miljon ? https://www.blocket.se/annons/stockholm/chevrolet_corvette_c8_stingray_3lt_coupe_2020/87419842 Moms och tull ska ju på bilen, frakt, ombyggnation till Svenska regler samt åf ska väl leva på de han gör också Annars är det å vänta tills Hedin får hem sina EU Vettar Citera
kanske mustang January 23, 2020 Report January 23, 2020 1 minut sedan, corvette said: Moms och tull ska ju på bilen, frakt, ombyggnation till Svenska regler samt åf ska väl leva på de han gör också Annars är det å vänta tills Hedin får hem sina EU Vettar Tror du Hedin kommer att ha betydligt lägre pris ? när jag köpte min Gt 2018 var det inte så stor skillnad som det dubbla priset mellan en usa gt och en svensk gt då var våra svenska bilar ändå bra utrustade. Gillar utseeendet på c8 och att den kan vara utan tak samt 0-100. Tyvärr verkar den inte ha den utrustningen eller garantier som min Mustang har. Jag gillar min mustang för komforten ekonomin utrustningen utseendet och ljudet även säkerheten ska se hur nya mustangen är med, blir det för svårt att välja får jag väl köpa båda Citera
Corvette January 23, 2020 Report January 23, 2020 26 minuter sedan, kanske mustang said: Tror du Hedin kommer att ha betydligt lägre pris ? när jag köpte min Gt 2018 var det inte så stor skillnad som det dubbla priset mellan en usa gt och en svensk gt då var våra svenska bilar ändå bra utrustade. Gillar utseeendet på c8 och att den kan vara utan tak samt 0-100. Tyvärr verkar den inte ha den utrustningen eller garantier som min Mustang har. Jag gillar min mustang för komforten ekonomin utrustningen utseendet och ljudet även säkerheten ska se hur nya mustangen är med, blir det för svårt att välja får jag väl köpa båda Billigare ja, betydligt nej Men garantier ja Citera
kanske mustang January 23, 2020 Report January 23, 2020 45 minuter sedan, corvette said: Billigare ja, betydligt nej Men garantier ja vad tror du nya mustangen kommer att kosta ? 800 000 kr ? kanske kommer det en ny Camaro samtidigt som mustangen med ? Citera
Recommended Posts