mikeo cmc 748 January 7, 2005 Report January 7, 2005 Hittade lite bilder från LA autoshow. Där var några bilder på en 2005 cabbe.http://www.sportbilen.se/bildspel.php?c ... show&go=27Den ser väl helt okej ut mike Citera
cmc 49 January 7, 2005 Report January 7, 2005 Ska man köpa en ny så e det cabben som gäller häftigare fälgar o lite sänkning så e den helt klart den läckraste varianten av 05 a:n Citera
Fredrik fd 863 January 10, 2005 Report January 10, 2005 En cabbe är ju alltid en cabbe... Men - jag måste tillstå att coupén är snyggare, det tycker jag för övrigt gäller alla bilar, det blir på nåt sätt en snyggare linje.... Citera
RisingForce January 12, 2005 Report January 12, 2005 En cabbe är ju alltid en cabbe... Men - jag måste tillstå att coupén är snyggare, det tycker jag för övrigt gäller alla bilar, det blir på nåt sätt en snyggare linje....Precis!!cabben ser fult ut med toppen pa... Citera
Mineral Grey GT January 14, 2005 Report January 14, 2005 Jag tycker att fastbacken är mycket snyggare. En cab köper man av andra orsaker än utseende. Citera
pineman January 18, 2005 Report January 18, 2005 Cabben e läcker, men jag tycker min -65 e snyggare och så kommer jag att snart köra en Tourch Red -05, två fina mussar i garaget. Härligt..Vi syns Citera
Fredrik fd 863 January 18, 2005 Report January 18, 2005 Cabben e läcker, men jag tycker min -65 e snyggare och så kommer jag att snart köra en Tourch Red -05, två fina mussar i garaget. Härligt..Vi synsOuch!!!Du kunde lika gärna gett mig en snyting. Du muste ta en bild på "syskonen" bredvid varandra...och lägga in på forumet./ Avundsjuk Citera
Recommended Posts