January 9, 200520 yr comment_12346 Vissa bilar får ett väldigt kort liv...Bilen är till salu på eBay och den var "wrecked on the first test drive" http://www.boomspeed.com/12lettername/05-GT-Stang.html
January 10, 200520 yr comment_12376 Hej.Ja det är för sorligt, men tyvärr finns det redanett antal trasiga 05or att köpa NY BILD I SENARE INLÄGG FEL BILD VALD. Här är en trasig Mustang.
January 10, 200520 yr comment_12379 Den här bilden var det, dags för gammla gubbar att gå och sova nu, klockan är ju 23.00.
January 11, 200520 yr comment_12400 Vissa folk bör ju bara få stryk ! Specielt de som kvaddar en 05a på första åkturen... De skulle väl maxa bilen... Men men, hade en mardröm i natt. När jag var i korvkiosken stal någon min pärla och kvaddade den "beyond repair"... vaknade helt kallsvettig. (Tänkte gå ut i garaget för att försäkra mig att bilen var kvar... men jag viste att bilen står på pallar så vart skulle den gå?..hehe) :wink:
January 12, 200520 yr comment_12467 En olycka händer tyvärr lättare än vad man tror Håller med dig, och ser man på dom två nedersta bilderna, så är dom båda krockade på vänster sida, så vem vet, någon kanske struntade i högerregeln...Då behöver man inte köra som en buse för att få bilen kvaddad...