ChevChelios June 27, 2019 Report June 27, 2019 Lite pyssel så här i sommartider.... finn 5 fel... Denna ligger på Blocket... "kanske Sverige finaste" -Fel motorfärg -Batteriet felvänt -Röd NEG kabel -Smog systemet saknas -Shaker basen olackad -Vacuumklockan ej ansluten -Generatorn monterad på fel ställe, skall sitta mycket längre ner -Insuget är olackat -Tändspolen sitter monterad på toppen istället för uppe på insuget -Fel tändspole -För lång värmeslang från vattenpumpen -För lång slang och rör/nippel saknas från bromsservon -Snorkeln saknas på luftrenaren -Etikett saknas på luftrenaren -Fel slangklämma på kylarslangen -Fel skruv på övre oljekylarfästet Citera
ChevChelios June 27, 2019 Author Report June 27, 2019 Förstår vad du är ute efter, att jag skall sätta käppar i hjulen för någon entusiast... Tvärtom, det är för att hjälpa så att ingen blir blåst...samtidigt som vi lär oss något. Bilen var till salu för något år sedan, av samma bilfirma, då var bilen delvis i delar. Jag var nyfiken och ville komma och titta just för att den då annonserades ut som "i orginalskick". Jag ville ha den som referens för min bil. Nu när jag ser den så är jag glad att jag inte fick komma och titta. Är den värd 795000 ? Nej... Citera
Kalaspuffar June 27, 2019 Report June 27, 2019 Står om vissa saker som var original från fabrik inte att hela bilen är original? Jag själv skulle aldrig köpa en originalbil , fy tusan va tråkigt om man ska använda bilen vilket för mig är hela syftet. allt original är sämre än vad man kan plocka på bilarna idag. Ska man göra en investering och har plats visst köp en originalbil och låt den stå Citera
Recommended Posts