Hardtopp July 31, 2019 Report July 31, 2019 (redigerad) Slangar som går från motorn(302) in i torpedväggen till värmelementet är aningen skrumpna och måste bytas. Är det en komplicerad historia, vad behövs göras? mvh Ändrade %s av %s (%s) Citera
Per Berglund July 31, 2019 Report July 31, 2019 Lite olika beroende årsmodell men alltid trångt då det måste göras från kupen Eftersom du kommer böka på värmeelementet skruva inte tillbaka allt du river först när du sedan kört bilen ordentligt varm Stor sannolikhet elementet spricker dom är av riktigt dålig kvalitet plus ålder så det är bra övervaka om det håller Citera
Hardtopp July 31, 2019 Author Report July 31, 2019 ok, spricker elementet , var får man tag i nya? Citera
Per Berglund August 1, 2019 Report August 1, 2019 Kolla med VP autoparts om de har Jag vet tidigare var nya eftermarknads element ännu sämre och gick sönder nästan direkt så köp bästa kvalitet då detta inte är kul göra om Tillverkare Scott Drake brukar hålla hög nivå! Annars kan man beställa från USA själv Citera
Hardtopp August 6, 2019 Author Report August 6, 2019 On 2019-08-01 at 08:39, Per Berglund said: Kolla med VP autoparts om de har Jag vet tidigare var nya eftermarknads element ännu sämre och gick sönder nästan direkt så köp bästa kvalitet då detta inte är kul göra om Tillverkare Scott Drake brukar hålla hög nivå! Annars kan man beställa från USA själv Tack för infon, det blir höst/vinter jobb. Citera
Larini August 17, 2019 Report August 17, 2019 Tack för tipset, jag beställer ett nytt element jag med! Citera
Recommended Posts