cre8or January 19, 2005 Report Share January 19, 2005 Hej!Jag har två frågor som jag skulle vilja ha svar på...1. Måste man ha stänkskydd (bak) på en Mustang 65a närman besiktar eller över huvudtaget?2. Finns den någon som har bilder på underredet som visar vart upphängningarna till avgassytemet (dubbelt) skall sitta och hur under bilen.Uppenbarligen ombyggt på min... Tack på förhand! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke.olsson cmc 1736 January 19, 2005 Report Share January 19, 2005 Hej1 nej det ska inte behövas, jag har för mig att dom tog bort det kravet 2 Det finns jättebra bilder nånstans i forumet (har jag nog sett) jag har samma problem som du, nån har byggt om på min bil fanns ca 15 svetsskarvar per sida förmodligen har en tidigare ägare tröttnat på skarvskrammel och låtit helsvetsa systemet det såg iiinge bra ut så det blir till att köpa nytt, hoppas att du söker det du finner./micke... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse cmc625 January 19, 2005 Report Share January 19, 2005 Du behöver inga stänkskydd vid besiktning!På min GT sitter upphängning av dubbelt system enligt bilderna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts