Mattias Lauber October 23, 2019 Report October 23, 2019 har 18 tums däck på min mustang och ska bytta till våren och min fråga är vilka man ska välja. vill gärna ha bra däck . Citera
BengtLindstrom February 25, 2022 Report February 25, 2022 Tjenare! följer tråden! är också ute efter ett par nya fräscha fälgar såg dessa https://dackline.se/blogg/jack-wheeler-falgar/ tror ni de skulle passa på min mustang? Citera
MrTurbo_1645 July 25, 2022 Report July 25, 2022 Gummi lider fenomenet att du får vad du betalar för. Ett dyrare märkesdäck är bättre och dyrare med mycket få undantag. Viktigaste att kika på är, imo, våtgreppet, i en bil med V8 bör ljudnivå och rullmotstånd vara av mindre betydelse, rullmotståndet skiter ju sig ändå om man har ett hekto fel tryck mot vad tillverkaren räknat på. Kör personligen dyra fram och den billigaste skiten jag hittar bak då de sällan lever mer än en säsong ändå. Hälsningar en fd däcksäljare.... Citera
Recommended Posts