Jump to content

EL hjälp !!


Qenth

Recommended Posts

Hej igen.

Jag är helt plump, när det gäller el. Om det finns någon som är haij på detta område och vill tjäna lite extra kulor, är han välkommen till mitt garage i bromma ( stockholm ). Bilen är ren och fräch, men jag vågar inte laborera med kablarna så att kanske bilen brinner upp. Visserligen har jag dom gamla kabelhärvorna kvar, men jag har gått igenom dem, och lindat om dem, och även mätt upp dem, så dom ska vara frächa. I mitt fall så blev det kablar över, som jag inte vet vart dom ska. Det är det som är det största problemet för mig, just nu. Är inte intresserad av någon bonntjyv som vill sko sig, utan någon som är seriöst intresserad av att hjälpa en kolega. I annat fall har jag en bra kontackt, men han är för dyr, i mitt tycke. Hoppas inte det här jag skriver, av skräcker en seriös kollega. Är inte snål i vanlig bemärkelse, men av erfarenhet, vet jag att det lätt kan rusa iväg. Och som en vanlig dödlig, är man begrännsad, när det gäller valutan. Hoppas ni förstår vad jag menar. Qenth. P.S. Om det finns någon ute i landet som skulle vilja hjälpa mig, har jag möjligheter att hysa er i min lya, typ om ni vill göra staden osäker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...