Jonathan May 25, 2020 Report May 25, 2020 Hej! Kort om mig. Är en kille på 23 år och kommer från dem småländska skogarna men bor och jobbar i Kalmar. Har äntligen köpt min första och egna Mustang. Något som varit en dröm redan som ”ung”. Känns riktigt kul att kunna få ta del av kunskap och information av alla bilintresserade här på forumet. Förhoppningsvis blir det bilträffar framöver när rådande tider lägger sig. Ser fram emot att få vara en del av denna fantastiska club! /Jonathan 1 Citera
Mustangmike May 26, 2020 Report May 26, 2020 14 timmar sedan, Jonathan said: Hej! Kort om mig. Är en kille på 23 år och kommer från dem småländska skogarna men bor och jobbar i Kalmar. Har äntligen köpt min första och egna Mustang. Något som varit en dröm redan som ”ung”. Känns riktigt kul att kunna få ta del av kunskap och information av alla bilintresserade här på forumet. Förhoppningsvis blir det bilträffar framöver när rådande tider lägger sig. Ser fram emot att få vara en del av denna fantastiska club! /Jonathan Jonathan, vi vill se Mustangen Citera
Lars Alfredsson May 26, 2020 Report May 26, 2020 Välkommen i gemenskapen, håller med Mustangmike när det gäller bilder! Citera
Recommended Posts