Jump to content

Bilskylt - Undersökning


Daniel Linde

Låter det intressant?  

7 members have voted

  1. 1. Låter det intressant?

    • Ja, väldigt intressant!
      7
    • Varken eller
      0
    • Nej, jag skulle inte vara intresserad
      0


Recommended Posts

Hej allesammans!

När vi nu har ett nytt medlemssystem så finns det dörrar som går att öppna för att förhöja medlemskapet ännu mer.
Jag undrar därför hur många av er det är som antingen använder redan idag(våran eller en egen) eller som skulle använda om det då fanns en digital variant.

Denna har vi idag:
https://www.mustangclubsweden.org/bilskylt/ (Direktlänk till PDF: https://www.mustangclubsweden.org/custom/files/Bilskylt.pdf)

Då jag själv väldigt sällan besöker träffar nu för tiden, har jag själv dålig koll. Men vet att det var rätt vanligt förr, speciellt på lite större träffar. Och att en efterfrågan då fanns.

Konkret Fråga
* Skulle en liknande variant som dels nås via en länk av vem som helst, om man vill ex dela, lägga i signatur etc.
* Dels kan laddas ner som en PDF, för ex utskrift och lägga i rutan på träffar,
* Dels går att köpa ett klistermärke med unik QR-kod som tar den som scannar till bilens bilskylt? Man sätter då klibban ex på vindrutan.

Det skulle även rent teoretiskt vara möjligt att kunna ex tagga en sådan här bil som "till försäljning" och då publicerar man dessa bilar i någon form av "Medlemsbilar till försäljning".

 

Denna bilskylt skapas då automatiskt med hjälp av de uppgifter som lagts in i medlemssystemet. Och man väljer själv om man vill att sin bil skall publiceras eller inte alls.

image.png

 

Ge mig gärna input, är det ointressant så lägger jag det åt sidan.

Ta hand om er i dessa tider!
Danne

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...