Jump to content

Styla och förbättra


PaulW

Recommended Posts

Har nu ägt min Mustang i ca 1 månad och självklart har man redan nu börjat tänkta på att styla om och kanske modifiera lite... Inte för denna säsongen men som jag alltid gör så även om det är först nästa år så vill jag börja planer redan nu.

Det jag undrar är vilken vilka ställen ni tycker är bäst att köpa både original och eftermarknadsdelar till er Mustang? CJ Ponyparts känner jag till men har aldrig använt dom. Finns det fler US baserade företag som skickar till Sverige? Vilket Svenskt företag är bäst att använda sig av? Har sökt på nätet men tycker det är svårt att hitta någon hemsida på välsorterade handlare vad gäller Mustang i Sverige.

Tacksam för svar.

Link to comment
Share on other sites

3 timmar sedan, PaulW said:

Har nu ägt min Mustang i ca 1 månad och självklart har man redan nu börjat tänkta på att styla om och kanske modifiera lite... Inte för denna säsongen men som jag alltid gör så även om det är först nästa år så vill jag börja planer redan nu.

Det jag undrar är vilken vilka ställen ni tycker är bäst att köpa både original och eftermarknadsdelar till er Mustang? CJ Ponyparts känner jag till men har aldrig använt dom. Finns det fler US baserade företag som skickar till Sverige? Vilket Svenskt företag är bäst att använda sig av? Har sökt på nätet men tycker det är svårt att hitta någon hemsida på välsorterade handlare vad gäller Mustang i Sverige.

Tacksam för svar.

Hej du har ex Americanmuscle.com och flr dekaler osv https://premiumautostyling.com/ sen har du fraktfirma som skickar speciellt till norden https://www.shopusa.com/se som funkar fint.. du skapar ett usa adress och produkten skickas dit som denna företag ligger på och de skickar sen över till dig  du har Grufmanbil.se som har mycket att välja bla...

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

(redigerad)

Steeda Europe/UK --> handlat ifrån och grym service

Nemesis UK --> handlat ifrån mer bra service

Velocity motors i Tyskland --> ej handlat ifrån dem men grymt stort urval

Är bra alternativ i Europa

 

Sen Sweden Mustang i Sverige  --> ej handlat ifrån men prata med Magnus några gånger och han är grym

DDesign --> ej handlat ifrån men grymma killar. De kan ta in allt ifrån Ford performance, plus att de har lite annat

 

Summit racing i US --> Handlat ifrån, riktigt bra

CJ pony -> Handlat ifrån, bra

Diode dynamics --> Handlat ifrån, bra

Anchor room --> Handlat ifrån, bra

MF auto design -> Handlat ifrån, helt ok

PK auto design -> handlat ifrån, riktigt bra

Ändrade %s av %s (%s)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...