Fredrik fd 863 February 23, 2005 Report February 23, 2005 Jag vet , den har varit med på forumet förut. Men jag tycker de är värda att lägga upp igen...http://bradbarnett.net/mustangs/shows/w ... /index.htmhttp://home.hetnet.nl/~mustang65-4/nywf/index.htm Citera
NiklasW February 23, 2005 Report February 23, 2005 Kom vi fram till den gången hur det kan stå en Fastback utanför 1964? Den kom väl mycket senare? Citera
Gäst February 23, 2005 Report February 23, 2005 Tja Niklas!Jag antar Ford vill ställa upp en Fastback i rent promotion syfteUtveckling av en modell tar ju år och Fastbacken var säkerligen ganska klar 1964Samma sak ser man än i dag.Ford ställer ut en 05 Cab innan den går att köpaFöresten 1963 var ju Mustangen på podiet i det här utförandet Citera
NiklasW February 23, 2005 Report February 23, 2005 Tjena Pelle!Jo det lär väl ha varit så.Man får tacka gud (Ford) för att mustangen inte kom i det utförandet som på bilden ovan :wink: Jag hoppas innerligt att din avatar-bild inte är tagen nu i dagarna...då har det spårat ur fullständigt för dig Citera
Fredrik fd 863 February 23, 2005 Author Report February 23, 2005 Kom vi fram till den gången hur det kan stå en Fastback utanför 1964? Den kom väl mycket senare?Precis så tänkte jag med för ett tag sen ... men här kommer svarethttp://www.mustangclubsweden.com/phpBB2 ... php?t=2135Som Claes påpekade... "Den pågick alltså i ett år. Alla bilder togs inte på en dag".. Citera
Gäst February 23, 2005 Report February 23, 2005 Tjena Pelle!Jo det lär väl ha varit så.Man får tacka gud (Ford) för att mustangen inte kom i det utförandet som på bilden ovan :wink: Jag hoppas innerligt att din avatar-bild inte är tagen nu i dagarna...då har det spårat ur fullständigt för dig Nej tur den inte blev som 1963! Men så är det alltid när det gäller förstudier.Man gör bilen extrem för att tolka folks reaktioner och får då ett hum åt vilket håll det lutar åt.Nej avataren är några år. Kom att tänka på att man själv är ju sällan med på bild...Bara bilen vilket är lite tråkigt.Dags att ta något nytt personligtNågra "skallar" har ju redan börjat dyka upp som "avatarer" Föresten det här med gamla 60-tals bilder är härligt.Vore roligt att få se mer produktionsbilder på Mustanger direkt från "linen"Har någon det? Citera
Gäst February 23, 2005 Report February 23, 2005 Hej.Horse= cmc383 Lars Oscarsson bildutlägg. Här är två stycken Custom Mustanger i Stockholm 1981,på den tiden vågade man var ensam om sitt Mustangsutseende, jag tror inte många vågar ta ett steg fram idagför att få vara ensam i sitt slag. Det är lite av Sverige då och nu om man säger. :wink: Citera
Gäst February 23, 2005 Report February 23, 2005 Är detta en fin originalbil idag var i alla fallCustom 1981. Citera
micke cmc247 February 23, 2005 Report February 23, 2005 var det inte någon som efterfrågade bilder på ett sådant avgassystem här på forumet innan// Micke Citera
Fredrik fd 863 February 24, 2005 Author Report February 24, 2005 JAg tycker dessa bilderna är så sköna. Samma gubbe på samma plats, fast ett nytt modellår.1966 Citera
johnkevin March 2, 2005 Report March 2, 2005 Här kommer en goding!... om bildeländet går fram den här gången (använder Mac). Citera
Fredrik fd 863 March 4, 2005 Author Report March 4, 2005 Sitter också med mac. Det har inte funkat på över två år, men för en månad sedan så började det helt plötsligt att funka. Så jag tror inte plattformen skall spela roll. Bildstorleken kanske... Citera
Recommended Posts