norrbagge February 24, 2005 Report February 24, 2005 Tjänare!Jeg har et problem med luftintaket på 289en min (65 mod)Det ser ut som ikke "termostaten" ikke virker mer.Er det noen som vet hvordan den kan fikses, eller hvor jeg får tak i hele delen ny? Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Hej.Det är inte svårare att köpa till en Mustang 289-302än till en Volvo 240 2,3GL. Alla återförsäljare av USA bil reservdelar har denna i lager, det finns lite olika beroende på typ och modell. :wink: Citera
norrbagge March 2, 2005 Author Report March 2, 2005 Tjänare!Jeg har sjekket hos National Part Depot som jeg vanligvis bruker.De kunne ikke skaffe denne..Snakket med noen mustang-guruer her i Norge.De mente at delen ikke lar seg oppdrive.De anbefalte å kjøre med klad luft konstant.. Citera
Elwaro March 2, 2005 Report March 2, 2005 Det man ikke klarer å skaffe i butikkene finner man som regel på eBay. Du må bare ta tiden til hjelp........... Citera
norrbagge March 3, 2005 Author Report March 3, 2005 Det burde være et velkjent problem..Folka på PonyParts sa at så å si alle hadde denne dele defekt.Får vel kanskje slå meg til ro med situasjonen og kjøre på kald luft.. Citera
Recommended Posts