Jump to content

Recommended Posts

Jag kan avslöja att jag har sett årets första som åkte nercabbat. Och detta en dag när vi hade -32 som kallast i Sthlms-området. Dessutom så åkte han på motorvägen så det borde ha dragit lite småkallt runt öronen. :roll: Visserligen var det inte en Mustang, det var nåt konstigt amerikanskt märke med plastkaross :wink: , å folk som åker såna bilar är väl inte riktigt friska? :twisted::lol:

Kom till Shell här i Thn en tidig söndagsmorgon för någon vecka sedan. Där såg ut som f*n, tomma ölburkar, tomma sexpackkartonger, välta papperskorgar och svarta gummistreck mellan pumparna.

Frågar tjejen i kassan vad som hänt. "Det var ett gäng raggarbilar här i natt! Tre bilar, två körde ner cabbat." Säger tjejen...

Den natten hade det vart ca 10 minus och även kommit några snöflingor!

De är inte kloka de där raggarna.... :roll:

Hej Leffe.

Jag förstår vad du menar om det var en sån där G ambia M otors

produkt. :?

Jag brukar alltid råda köpare av dessa att kolla med magnet på

karossen så att den inte är fusklagad. :roll:

Man märker direkt om det är mycket plast då fastnar inte magneten

har jag fått lära mig. :wink:

Japp, visst var det en av Gambia Motors produkter... :wink: :lol:

En såndär konstig sak med (bara) 2 bakljus på varje sida, å runda dessutom. Ser ju helkonstigt ut, det ska ju vara tre rektangulära lampor på varje sida om det ska se rätt ut. Eller...? :roll:

Angående vårtecken så åkte jag i bilen mellan Särna och Idre förra söndagen, kom efter en snubbe på en MC med sidovagn , han låg och "tuffade" i 110 km/h på isig vinterväg - ett säkert vårtecken !?

:D

Det var nog inte så kallt, bara 10 minusgrader !

Angående vårtecken så åkte jag i bilen mellan Särna och Idre förra söndagen, kom efter en snubbe på en MC med sidovagn , han låg och "tuffade" i 110 km/h på isig vinterväg - ett säkert vårtecken !?

:D

Det var nog inte så kallt, bara 10 minusgrader !

Utan "stödhjul" hade han nog inte vart så kaxig! l :lol: