Leffe N cmc712 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Jag kan avslöja att jag har sett årets första som åkte nercabbat. Och detta en dag när vi hade -32 som kallast i Sthlms-området. Dessutom så åkte han på motorvägen så det borde ha dragit lite småkallt runt öronen. Visserligen var det inte en Mustang, det var nåt konstigt amerikanskt märke med plastkaross :wink: , å folk som åker såna bilar är väl inte riktigt friska? Citera
MrTurbo_1645 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Kom till Shell här i Thn en tidig söndagsmorgon för någon vecka sedan. Där såg ut som f*n, tomma ölburkar, tomma sexpackkartonger, välta papperskorgar och svarta gummistreck mellan pumparna.Frågar tjejen i kassan vad som hänt. "Det var ett gäng raggarbilar här i natt! Tre bilar, två körde ner cabbat." Säger tjejen... Den natten hade det vart ca 10 minus och även kommit några snöflingor! De är inte kloka de där raggarna.... Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Hej Leffe.Jag förstår vad du menar om det var en sån där G ambia M otorsprodukt. Jag brukar alltid råda köpare av dessa att kolla med magnet påkarossen så att den inte är fusklagad. Man märker direkt om det är mycket plast då fastnar inte magnetenhar jag fått lära mig. :wink: Citera
Leffe N cmc712 March 2, 2005 Author Report March 2, 2005 Japp, visst var det en av Gambia Motors produkter... :wink: En såndär konstig sak med (bara) 2 bakljus på varje sida, å runda dessutom. Ser ju helkonstigt ut, det ska ju vara tre rektangulära lampor på varje sida om det ska se rätt ut. Eller...? Citera
Lars Oscarsson cmc383 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Hej igen.Ja det skall vara tre på var sida , föresten ska inte du vara igaraget fyyyy sitta här och skriva. Citera
Tomgro cmc 702 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Angående vårtecken så åkte jag i bilen mellan Särna och Idre förra söndagen, kom efter en snubbe på en MC med sidovagn , han låg och "tuffade" i 110 km/h på isig vinterväg - ett säkert vårtecken !? Det var nog inte så kallt, bara 10 minusgrader ! Citera
MrTurbo_1645 March 2, 2005 Report March 2, 2005 Angående vårtecken så åkte jag i bilen mellan Särna och Idre förra söndagen, kom efter en snubbe på en MC med sidovagn , han låg och "tuffade" i 110 km/h på isig vinterväg - ett säkert vårtecken !? Det var nog inte så kallt, bara 10 minusgrader !Utan "stödhjul" hade han nog inte vart så kaxig! l Citera
Leffe N cmc712 March 2, 2005 Author Report March 2, 2005 föresten ska inte du vara igaraget fyyyy sitta här och skriva. J-lar... Avslöjad igen! Citera
Recommended Posts