March 14, 200520 yr comment_15084 Finns det ngt. bra lim för limmning av suffletten och glasrutan som sitter i den (på en 94-cab)?Suffletten har släppt i limmningen på rutans underkant vilket gör att det bildats en ficka i sufflettents som vatten samlas i... Funderar på att limmma igen hela den fickan som bildats med konstruktionslim men är rädd att sufletten inte viks rätt när man fäller ned den...
March 15, 200520 yr comment_15122 Har faktist samma problem med min -96. Har varit i kontakt med Nybro bilekipering och om jag rengjorde det innan jag körde dit så skulle dem fixa det på plats. Då slipper jag det böket men det kostar kanske några 100 lappar. Sammtidigt får man säkert någon garanti för att det sitter som det ska. Ring och lyssna med dem vad för lim som används om du är sugen på att göra jobbet själv.
March 16, 200520 yr Author comment_15161 Det får väl bli att lämna in den någonstans så det blir riktigt gjort från början.Bor i skåne så någon kan kanske tipsa om om nån bra firma...
March 23, 200520 yr comment_15469 Nybro Bilekipering limmade fast bakrutan på min Saab 900 cabriolet. Det var för flera år sedan och jag kör ofta bilen genom automattvätt utan några problem.