May 19, 20223 yr comment_179325 Hej, undrar om nĂ„gon har installerat nĂ„gon av dessa skĂ€rmar och om ni blev nöjda med resultatet?Â
May 19, 20223 yr comment_179326 vad hade den personen skrivit för anledning som gett systemet underkĂ€nnt i recensioner? Â
May 19, 20223 yr Author comment_179327 13 minuter sedan, Corvette said: vad hade den personen skrivit för anledning som gett systemet underkĂ€nnt i recensioner?  TyvĂ€rr enbart 1st recension, lĂ€mnar kanske inte sĂ„ rĂ€ttvist omdöme om produkten. Har sett en hel del amerikaner som installerat.Â
May 19, 20223 yr comment_179329 kostigt att den funkar sĂ„ dĂ„ligt nĂ€r denna enhet frĂ„n dem fĂ„r bra betyg đ€  https://www.amazon.se/DYNAVIN-2010-2014-bilradio-D8-MST2010-Pro/dp/B087LS2H8S#customerReviews
May 19, 20223 yr Author comment_179331 3 timmar sedan, Corvette said: kostigt att den funkar sĂ„ dĂ„ligt nĂ€r denna enhet frĂ„n dem fĂ„r bra betyg đ€  https://www.amazon.se/DYNAVIN-2010-2014-bilradio-D8-MST2010-Pro/dp/B087LS2H8S#customerReviews DĂ€rför Ă€r jag nyfiken om det Ă€r nĂ„gon i detta forum som testat nĂ„gon av skĂ€rmarna? Gillar den med lite mindre skĂ€rm och att behĂ„lla reglagen.
May 21, 20223 yr comment_179364 Jag har funderat i samma banor, bÄde med den Dynavin eller sÄn "Teslastyle". Har lÀst mycket gott om de Dynavin och sett nÄgon pÄ Facebook i en svensk mustanggrupp som Àr mycket nöjd med den. Dock sÄ om jag har fattat det rÀtt sÄ klarar ingen av dem att anvÀnda den inbyggda mic:en som sitter i bilen. Utan man fÄr dra en ny extern mic för att fÄ blÄtandsuppkopplingen att fungera. (Teslan Àr jag rÀtt sÀker pÄ, lite osÀker pÄ Dynavin). Lika sÄ Àr det lite oklart om man har original backkamera, vilket sitter original i min i backspegel. Skulle krÀvas en del pill att fÄ till det att den skulle visas i stereon istÀllet. Har man en original nav sÄ Àr det lÀttare att fÄ det att fungera, vilket inte jag har.  Har en 2013 GT Premium.
May 22, 20223 yr Author comment_179371 19 timmar sedan, Mattias_W said: Jag har funderat i samma banor, bÄde med den Dynavin eller sÄn "Teslastyle". Har lÀst mycket gott om de Dynavin och sett nÄgon pÄ Facebook i en svensk mustanggrupp som Àr mycket nöjd med den. Dock sÄ om jag har fattat det rÀtt sÄ klarar ingen av dem att anvÀnda den inbyggda mic:en som sitter i bilen. Utan man fÄr dra en ny extern mic för att fÄ blÄtandsuppkopplingen att fungera. (Teslan Àr jag rÀtt sÀker pÄ, lite osÀker pÄ Dynavin). Lika sÄ Àr det lite oklart om man har original backkamera, vilket sitter original i min i backspegel. Skulle krÀvas en del pill att fÄ till det att den skulle visas i stereon istÀllet. Har man en original nav sÄ Àr det lÀttare att fÄ det att fungera, vilket inte jag har.  Har en 2013 GT Premium. Tackar sÄ mycket för infon.