Jump to content

Featured Replies

• Author
comment_179327
13 minuter sedan, Corvette said:

vad hade den personen skrivit för anledning som gett systemet underkÀnnt i recensioner?

TyvÀrr enbart 1st recension, lÀmnar kanske inte sÄ rÀttvist omdöme om produkten. Har sett en hel del amerikaner som installerat. 476366969_Screenshot_20220519-094758_SamsungInternet.thumb.jpg.0f02b198f568413e4099bfad5419ab3b.jpg

• Author
comment_179331
3 timmar sedan, Corvette said:

kostigt att den funkar sĂ„ dĂ„ligt nĂ€r denna enhet frĂ„n dem fĂ„r bra betygÂ đŸ€”

https://www.amazon.se/DYNAVIN-2010-2014-bilradio-D8-MST2010-Pro/dp/B087LS2H8S#customerReviews

DÀrför Àr jag nyfiken om det Àr nÄgon i detta forum som testat nÄgon av skÀrmarna? Gillar den med lite mindre skÀrm och att behÄlla reglagen.

comment_179364

Jag har funderat i samma banor, bÄde med den Dynavin eller sÄn "Teslastyle". Har lÀst mycket gott om de Dynavin och sett nÄgon pÄ Facebook i en svensk mustanggrupp som Àr mycket nöjd med den. Dock sÄ om jag har fattat det rÀtt sÄ klarar ingen av dem att anvÀnda den inbyggda mic:en som sitter i bilen. Utan man fÄr dra en ny extern mic för att fÄ blÄtandsuppkopplingen att fungera. (Teslan Àr jag rÀtt sÀker pÄ, lite osÀker pÄ Dynavin). Lika sÄ Àr det lite oklart om man har original backkamera, vilket sitter original i min i backspegel. Skulle krÀvas en del pill att fÄ till det att den skulle visas i stereon istÀllet. Har man en original nav sÄ Àr det lÀttare att fÄ det att fungera, vilket inte jag har.  Har en 2013 GT Premium.

• Author
comment_179371
19 timmar sedan, Mattias_W said:

Jag har funderat i samma banor, bÄde med den Dynavin eller sÄn "Teslastyle". Har lÀst mycket gott om de Dynavin och sett nÄgon pÄ Facebook i en svensk mustanggrupp som Àr mycket nöjd med den. Dock sÄ om jag har fattat det rÀtt sÄ klarar ingen av dem att anvÀnda den inbyggda mic:en som sitter i bilen. Utan man fÄr dra en ny extern mic för att fÄ blÄtandsuppkopplingen att fungera. (Teslan Àr jag rÀtt sÀker pÄ, lite osÀker pÄ Dynavin). Lika sÄ Àr det lite oklart om man har original backkamera, vilket sitter original i min i backspegel. Skulle krÀvas en del pill att fÄ till det att den skulle visas i stereon istÀllet. Har man en original nav sÄ Àr det lÀttare att fÄ det att fungera, vilket inte jag har.  Har en 2013 GT Premium.

Tackar sÄ mycket för infon.