Power Kecke May 23, 2003 Report May 23, 2003 Tjena alla mustang freaks Jag är ny här inne och för den delen nybliven pappa till en Mustang -95!Tänkte höra om man har några rabbater på H.R om man är medelm i mustang clubben? Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 24, 2003 Report May 24, 2003 Hej.Svar ja om du kan visa medlemskort 10-15% ibland mer om du är trevlig och om expediten är på gott humör? Citera
THOMAS May 24, 2003 Report May 24, 2003 GÄLLER RABATTEN ENDAST VID KÖP DIREKT FRÅN HANSEN ?HAR BLIVIT NEKAD RABATT FRÅN MEKONOMEN,DE SÄGER ATT RABATTEN INTE GÄLLER HOS DOM VID KÖP FRÅN HANSEN ??.SÅ SÄGER DOM PÅ MEKONOMEN I MOTALA. VORE BRA ATT VETA VAD SOM EGENTLIGEN SKA GÄLLA. ANNARS ÄR JU DERAS RABATT INGET VÄRD FÖR OSS SOM ÄR HÄNVISADE TILL MEKONOMEN KEDJAN.// THOMAS Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 25, 2003 Report May 25, 2003 Hej igen.Ja det skall gälla delar som beställs från Hansen genom Mekonomen.Jag har inte så långt till Hansen Racing men har närmere tillbla Tyresö bildelar som är Mekonomenanslutna. Jag köper också delar på AM bildelar som ligger i Handen dom är ocksåMekonomen anslutna får även rabbat där. Är din butik återfösäljare åt Hansen så förstår jag inte varför du inte får rabbat.Kolla Hansens åtreförsäljarlista i tidningen WHEELS om din Mekonomen butik är annsluten till Hansen. Tyresö,Handen är lokala orter söder om STHLM. Citera
THOMAS May 25, 2003 Report May 25, 2003 JODÅ VÅRAN LILLA MEKONOMEN `SKRUBB´ÄR ANSLUTEN TILL HANSEN´SÅTERFÖRSÄLJARLISTA.FÅR VÄL TA ETT ORDENTLIGT SNACK MED DOM OM DET. VILLE BARA VARA SÄKER PÅ ATT RABATTEN SKA GÄLLA HOS DOM OCHSÅ. TRÅKIGT OM MAN SKULLE GAPA ÖVER NÅTT MAN INTE ÄR BERÄTTIGAD TILL.TACKAR FÖR SVARET LARSM.V.H THOMAS Citera
Recommended Posts