Mr. Bullitt March 30, 2005 Report March 30, 2005 Jag har en undran vad en Mustang Spirit i från 1972 är för slags mustang då jag aldrig hört alas om något sådant tills för en tag sen om en som på stod sig äga den enda sådan i sverige. Den är vit o går i Olofström enligt utsago... Finns det fler sådan i sverige tro?Någon som vet? Citera
Mr. Bullitt March 30, 2005 Author Report March 30, 2005 Okey... Sprint... men vad är det för specillt med dessa modeller och vad står Sprint för? Finns det endast en i sverige? vet du hur många som tillverkades och under vilka år? Citera
JohnRB March 30, 2005 Report March 30, 2005 9383 stkHilsen Johnhttp://www.geocities.com/motorcity/flats/9472/ Citera
Fredde77 April 1, 2005 Report April 1, 2005 Finns en till salu på ebay. En ht för strax över 7.000$. Citera
NiklasW April 1, 2005 Report April 1, 2005 Det känns som att Mach1 är 10 gånger roligare bilar. Sprint tycker jag ser lite snikiga ut, ingen vidare färgkombination heller...fast det är ju helt klart en unik bil. Skulle se lite ballare ut med Mach1 huven iaf!Min åsikt förstås :wink: Citera
Fredde77 April 1, 2005 Report April 1, 2005 Det känns som att Mach1 är 10 gånger roligare bilar. Sprint tycker jag ser lite snikiga ut, ingen vidare färgkombination heller...fast det är ju helt klart en unik bil. Skulle se lite ballare ut med Mach1 huven iaf!Min åsikt förstås :wink:Grrr.... :wink: Citera
Jeppsson April 3, 2005 Report April 3, 2005 Bor utanför Olofström, och vad jag vet så har jag inte sett någon mustang här som är det minsta lik den. Fast ägaren har den kanske i ett garage året om eller så är den nyinskaffad.Jonas Citera
Recommended Posts